After My First Dive | Tina オフィシャルブログ

After My First Dive

$Tinaオフィシャルブログ
That's Bob, he warmed up some nice hot water
and tipped it into my wet suit,
it was soooo cold but the most amazing experience ever!!!!!!!!!
Let me go back down there!!!!! I said!!!!
$Tinaオフィシャルブログ
ボブさんが水から上がってきたティナの
ウェットスーツにお湯を入れてくたよキラキラ
水の下は本っ当に冷たかったけど、
もう一回下に戻らせてー!ってつい言っちゃうくらい
最高の経験ができましたニコニコキラキラ

Greg the director/ camera man though
it was pretty funny and was catching it all on film.
$Tinaオフィシャルブログ
ディレクター兼カメラマンのグレッグが
これ結構面白いって言って全部撮ってました映画

So after my first dive,
I was kind of in a dream and thinking about
what an amazing place it is underneath us,
so undiscovered and mysterious........
I want to go back out to dive as soon as possible!!!!!

人生初のダイブの後は
なんだか夢見心地で、水の下はなんてきれいな場所
だったんだろうってぼーっとしちゃいました。
ミステリアスで自然そのままの形で…
また次ダイビングするの待ちきれないですビックリマーク

Got back to the harbor,
Scott the camera man,
helped out docking the beautiful Body Glove boat.
What an amazing trip...
$Tinaオフィシャルブログ
港に戻って、カメラマンのスコットが
ドッキングの手伝いしてくれました。
本当に最高の体験でしたキラキラキラキラ