今日は暖かな一日でした。

あちこちで桜の花を見かけましたが、本日ようやく桜の開花宣言が出ました。
春本番ですね。

ところで、こんなメールが届きました。

SyFy channel is interested in using your "Homemade Wooden Motorcycle" video.
To:timetrippertube

Hi,

My name is Sean Nietschmann, and I'm a Segment Producer for NBC Universal and Comcast Entertainment Group. I'm currently working on six one-hour shows for the SyFy Network called "Fantastical Feats and Flops". We saw your video "Homemade wooden motorcycle" on YouTube and would love to add it to our show as a great example of a backyard invention.

Please contact me at your earliest convenience so that we can discuss using your video clip in an episode of our show. My email address is sean.nietschmann@*******.com, or you can also call me at (323) 549-****. It would also be greatly appreciated if you could include the name of your video and a link in any response.

Thanks! I look forward to hearing back from you.

Sean

Syfy(サイファイ)は、NBCユニバーサル傘下のアメリカのケーブルテレビ・チャンネルだそうです。
元々は「Sci Fi」という名前で、Science Fictionの略だそうです。
どちらかというとチャラ系な娯楽番組を配信してる放送局だと思います。

その局のエンターテイメントグループのプロデューサーであるショーンさんから、彼が制作している「Fantastical Feats and Flops」という1時間番組で、私がYouTubeにアップしている「木製バイク」のビデオを使いたいとのことです。

おそらくこのビデオだと思います。


さて、どうする?