この日をどれだけ待ちわびたか。
ついにUFOが捕獲されたようです。


興奮の記事をYahoo翻訳したものです。

1. UFO falls in Kazakhstan -- witnesses
→ カザフスタンのUFO滝 -- 目撃者

2. Residents of a western Kazakhstan town reported that they witnessed two silver objects fall from the sky on Wednesday night
→ 西カザフスタン町の居住者は、彼らが2つの銀の物が水曜日の夜に空から落ちるのを目撃すると報告しました

3. “It was at about 3AM.
→ 「それは、午前3時頃にありました。

4. I was standing by my tractor when the guys started shouting:
→ 人々が叫び始めたとき、私は私のトラクターで立っていました:

5. ‘Look, there are some balls flying.’ They were big and sparkling with yellow, red and green,” an eyewitness told Interfax news agency over the phone.
→ 『見てください、飛んでいる若干のボールがあります。』Theyが、黄色、赤と緑で大きくて、才気にあふれていました」と、目撃者が電話に関してインタファクス通信に話しました。

6. According to the witnesses, the spherical objects were approximately 60 cm in diameter, had a silvery surface with what appeared to be a small opening.
→ 目撃者によると、球状物は直径およそ60cmで、小さな開始であるように見えたことで、銀色の表面を持ちました。

7. The UFOs failed to bend or dent when local residents attempted to strike them with their tools, and said the balls produced sparks when they attempted to do so.
→ 地元の居住者が彼らのツールで彼らをたたこうとしたとき、UFOは曲がるか、へこむことができなくて、彼らがそうしようとしたとき、ボールが火の粉を生産すると言いました。

8. Read more
→ つづき

9. A preliminary investigation has failed to identify the strange objects, but according to head of the local emergencies service Aleksandr Ivanov, they are most likely “fragments of a man-made aircraft.”
→ 予備調査は変な物を確認することができませんでした、しかし、地元の非常事態サービスアレクサンダーイヴァノフの上部によれば、彼らは最も見込みのある「人工航空機の断片」です。

10. He also noted that the region where the two spherical objects were discovered has no history of similar incidences.
→ 彼も、2つの球状物が発見された地域には同程度の発生率の歴史がない点に注意しました。

11. “Objects fall on the areas bordering the Russian military test range Kapustin Yar, but here it’s a rare thing.
→ 「物はロシアの軍の試験範囲Kapustin Yarに接している地域に倒れます、しかし、ここでは、それは珍しいものです。

12. I’d say it’s a first,” he said.
→ 私は、それが最初であると言います」と、彼が言いました。

13. The balls were found to pose no immediate threat to public health or the environment and were sent for further research to “a specialized organization.”
→ ボールが公衆衛生または環境に対する差し迫った脅威をもたらさないとわかって、「専門組織に更なる研究のために送られました。」


いつかはこんな日が来ると思っておりました。
宇宙は私達のものだけはないということになりますね。
意外とこの概念は難解です。

他にも記事がありました。

2 UFOs crash land in Kazakhstan - report
http://www.mosnews.com/weird/2009/05/14/ufos/

これは間違いないですねー、見てみたい。
赤や緑や黄色に光ってるってどんなの? ひょっとしてLED?
RGBだったら聞いたことがあるんですが・・・

ボールに穴が空いているって、3個じゃないですよね。
だってボウリングの球は・・・

イメージ 1


何しろ場所がカザフスタンっていうのがねー
午前3時に農夫が畑で何をしていたのか・・・


いやまー私は信じていますよ。本当に