昨日も今日も
お客様が
kamolemiファーム
来てくださいました
🙌🙌
Yesterday and today we had guests from Kamolemi farm.


昨日はお天気でした
Yesterday was a beautiful day.

きのうのお客様は
海外生活が長い
素敵な親子でした
Yesterday was a wonderful mother and daughter who have lived abroad for a long time!

最初はレモン畑に
First, we went to a lemon farm.



レモンの花
Lemon flower


続いてはみかん畑へ
Next we went to a orange farm.


ここでは収穫体験
してもらいました
Here they had a harvest experience.


そしてパパイヤ畑へ
And then to the papaya farm.

ここでも
取ったどぉ🙌🙌
Harvest experience here, too

お客様は美味しいお寿司屋さんにランチに行かれ
Customers went to lunch.


午後は鴨川グランドホテルで
ガーデンのお花を鑑賞して
コーヒー飲みながら
お話ができました
In the afternoon, we went to Kamogawa Grand Hotel to see flowers and drink coffee!
I enjoyed talking with you a lot.





最後はお土産を買いに
勝浦のおさかな村へ
Finally, we went to the Osakana-mura in Katsuura to buy some souvenirs.


今回のお客様は
館山に一泊されて次の日
鴨川に来られて
勝浦でお土産買うコースでした
This time, the customer stayed overnight in Tateyama, came to Kamogawa the next day, and bought souvenirs in Katsuura.


またのお越しをお待ちしてます
We look forward to seeing you again!