鴨川グランドホテル

ナイトショー

初日を無事に迎えられた事に

感謝の

Tiare弘子です


This is Hiroko Tiare. 

Thank you for a successful opening night of the Kamogawa Grand Hotel Night Show.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


満月の日のショー

恒例になりましたよ

The full moon show is now a tradition.

🙏🙏

18年続いてます

鴨川グランドホテルでのショー

温暖化で昼間のショーは

禁止🈲にしました

その分夜を増やしました

❣️❣️

The show at Kamogawa Grand Hotel has run for 18 years. 

Daytime shows are now banned due to global warming, so we’ve added more night shows.


2024年7月21日は

やぎ座の満月

かつてアメリカ先住民は

オスの鹿の象徴であるツノが生え変わる時期にちなんで

「バックムーン(牡鹿月)」と呼んでいた

 今回の満月は

仕事や社会的地位における自分の方向性が明確に見えてくる時期



さて

私tiareプロデュース

ナイトショーは

今回はポリネシアダンスショー

お届けいたしました

The night show produced by Tiare featured Polynesian dance.


夕方の準備から始まり

めちゃくちゃ暑い中
皆が手伝ってくれて
本当にいつも感謝です
雲がすごかった❣️
We started preparations in the evening. 
Despite the heat, everyone helped, 
and I’m very grateful. 
The clouds were amazing!


龍神雲ですか?

そうとしか思えない

The clouds looked like a dragon.


準備が終わり

皆で海で

アーシング&グラウンディング

After preparing, we did earthing and grounding at the beach.


ガーデンはこんな可愛い

プルメリアが咲いてます

The garden has beautiful plumerias in bloom.


さぁ

いよいよ初日🌺

Here we go!

皆でお祈りしてからの

絶対成功させようねーと

👍👍👍

We all prayed together.



オープンニングは毎年違う‼️
一応考えます😅
今年のテーマは
Fry me to the moon
振り付けしましたよ❣️
衣装を斬新にしたかったけども
ちょっと地味だったかな?💦
今週は派手にいきます
The opening is different every year! I come up with a new idea each time. 
This year’s theme is "Fly Me to the Moon," and I did the choreography. I wanted the costumes to be more striking, but they turned out a bit plain. This week, we’ll go all out with something flashy!

最後の曲の前に

一曲踊らせて頂きました

今1番頑張ってる子達との

コラボ

部活と試合とフラ

本当に素晴らしい子達です

Before the final song, I performed with the hardest-working kids. 

They’re great, balancing club activities, matches, and hula.


無事終了❣️

It’s over!

さぁ

撮影会始まり


After the show, we started a photo session.





沢山写真撮って頂きました

❣️❣️❣️

いつもママ達に素敵な写真を

撮って頂きます

🌺🌺🌺

ありがとうございます🩷


ダンサーは勿論

沢山お手伝いしてくださり

ありがとうございました

あと

9日間

楽しみます

🌺🌺🌺


We took many photos—thanks to all the moms for the great shots! 


Thanks also to everyone who helped, especially the dancers. We’ll enjoy the next 9 days!