円卓の騎士団

お食事のお時間です



💖💖💖💖💖💖








姫様
甘い香り

Twilight



心の中で踊るビジョン 

The visions dancing in my mind 


夜明け前、時の陰 

The early dawn, the shades of time 


夕暮れが窓ガラスを這う

Twilight crawling through my windowpane

私は目覚めていますか、それとも夢を見ていますか 

Am I awake or do I dream, 


私が見た中で最も奇妙な写真 

The strangest pictures I have seen 


夜は昼であり、黄昏は消えた

Night is day and twilight's gone away

頭を高く上げて緋色の嘘をつく 

With your head held high and your scarlet lies 


あなたは開いた空から私に降りてきました 

You came down to me from the open skies 


それは本物か夢のどちらかです 

It's either real or it's a dream 


間には何もありません

There's nothing that is in between

たそがれ、私はしばらくの間とどまるつもりでした 

Twilight, I only meant to stay awhile 


たそがれ、私はあなたに私の心を盗む時間を与えました 

Twilight, I gave you time to steal my mind 


私から離れる。

Away from me.

夜を越えてあなたの顔を見た 

Across the night I saw your face 


跡形もなく消えた 

You disappeared without a trace 


あなたは私をここに連れてきましたが、私を連れ戻すことはできますか

You brought me here, but can you take me back

あなたの光のイメージの内側 

Inside the image of your light 


それが今は昼でかつては夜だった 

That now is day and once was night 


あなたは私をここに導き、それからあなたは立ち去ります。

You lead me here and then you go away.

たそがれ、私はしばらくの間とどまるつもりでした 

Twilight, I only meant to stay awhile 


たそがれ、私はあなたに私の心を盗む時間を与えました 

Twilight, I gave you time to steal my mind 


私から離れる。

Away from me.

あなたは私をここに連れてきましたが、もう一度連れ戻すことはできますか?

You brought me here, but can you take me back again?

頭を高く上げて緋色の嘘をつく 

With your head held high and your scarlet lies 


あなたは開いた空から私に降りてきました 

You came down to me from the open skies 


それは本物か夢のどちらかです 

It's either real or it's a dream 


間には何もありません

There's nothing that is in between

たそがれ、私はしばらくの間とどまるつもりでした 

Twilight, I only meant to stay awhile 


たそがれ、私はあなたに私の心を盗む時間を与えました 

Twilight, I gave you time to steal my mind 


私から離れる。

Away from me.

たそがれ、私はしばらくの間とどまるつもりでした 

Twilight, I only meant to stay awhile 


たそがれ、私はしばらくの間とどまるつもりでした 

Twilight, I only meant to stay awhile 


トワイライト、トワイライト、トワイライト、トワイライト。

Twilight, Twilight, Twilight, Twilight.