View this post on Instagram

More art to come. Drawing pa tayo🥰✍🏽 @allyykka

A post shared by Itara (@itarablues) on




マタイの福音書


7:13  狭い門から入りなさい。滅びに通じる門は広く、その道も広々として、そこから入る者が多い


現代に私たちはさまざまな夢を従います。でも本当に私たちはちょうどマルタイのように忙しいです。だから、私たちは大切な物をいつも忘れられています。


私たちはほとんどの場合、私たちの心は次のプロモーション、関係、ビデオゲームに夢中になり、時々私たちのお気に入りのテレビ番組を見ているだけです。だから、神様は最後の優先になります。さまざまな夢をできない場合は、神様の時間が作りませんか。


私たちは自分へ最後の質問を聞かなければなりません。私たちは世界と神様どちらが追いかけっていますか。



Follow Your Dreams


Matthew 7:13

Enter through the narrow gate. For wide is the gate and broad is the road that leads to destruction, and many enter through it.


In this modern world, we are conditioned to follow our or other people’s dream. But in reality we are just being too busy with life, yet we forget what really matters. 


Most of the time our mind is preoccupied with our next promotion, relationship, videogame, and sometimes just watching our favorite tv show. And the next thing you know God is second, third or even as our last priority. We might say, “God I am too busy pursuing my dreams right now, but I promise after that I will get to you.” Sometimes we might also say, “God let me have a quality time with my family this Sunday, it’s my only day off you know.” And most of the time we think, “God after I do this and that and those, then surely I will have more time with you.” But what if we do not accomplish those things? Will we never have time for God? Are we going to have time for Him if He withhold all these joys in our life? 


Finally, my brethren this is the last question that we must ask ourself. Are we busy pursuing the world or Him whom loves the world so much that He gave is only begotten Son for our own sake?


“Plant a seed today, save a soul tomorrow.”

Kindly share with you family and friends.

God bless!!!