I CARRY YOUR HEART. | 青山テルマ オフィシャルブログ「青山テルマのONE WAY」Powered by アメブロ

I CARRY YOUR HEART.

この映画見るの今日でもう10回目。


何回見ても、絶対泣く映画。


私の大好きな映画♥


「In Her SHOES」
青山テルマ オフィシャルブログ「青山テルマのONE WAY」Powered by アメブロ


その中で、 大好きな E.E. CUMMINGSの詩をマギーが最後に読むの。


本当に奇麗。


I carry your heart with me

I carry your heart with me
I carry it in my heart.
I am never without it.
Anywhere I go, you go, my dear.

あなたの心とともに
私の心を重ねて
決して離すことなく
私の行く所、あなたも共に
私のすることはあなたのすること 愛しい人


And whatever is done by only me. 
Is your doing, my darling.
I fear no fate.
For you are my fate, my sweet.
I want no world, for, beautiful. 
You are my world, my true.
Here is the deepest secret no one knows.

運命など怖れない あなたが私の運命だから
世界など欲しくない あなたが私の美しい世界だから
誰にも知られない深遠なる秘密


Here is the root of the root.
And the bud of the bud.
And the sky of the sky of a tree called life  
which grows higher than the soul can hope
Or mind can hide. 

起原の中の起原
未来の中の未来
大空に育ち行く人生という樹木
そして魂の飛翔、理性の畏れより早く枝を延ばす



Is the wonder that's keeping the stars apart.

空に星が煌めき続ける神秘の如く

I carry your heart. 
I carry it in my heart.

あなたの心と共にいつも私の心を重ねて





love.