Hi Guys! I am Tessa!👧🌸💗☘️

皆さんこんにちは!テッサです!👧🌸💗☘️

Today I wanna show you : düsseldorf.

düsseldorf.」を見せたいものがあるの.


💟👸🏼today was the TAO performance in Düsseldorf, Germany. I enjoyed it as I always enjoy the TAO Concerts. TAO Members all sold DVD’s and CD’s. It was good to see everyone after a 2 week absence. The Hall were everyone was in was very big, much people. Thank you everybody!🌸💕☘️🐣

💟👸🏼今日はドイツのデュッセルドルフでのTAO公演でした。私はいつもTAOコンサートを楽しんでいるので私はそれを楽しんだ。 TAO会員全員がDVDCDを販売しました。 2週間ぶりにみんなに会えて良かったです。みんながいたホールはとても大きくて、たくさんの人でした。みんなありがとう!🌸💕☘️🐣

💕(´・ω・`)

🌛...👧...💞...🌛...👧...💞...🌛...👧...💞...

気に入ってくれるといいな。

  • 🌼💫Germany 🇩🇪 
  • Tessa (テッサ) 👧💕
  • Ameba: tessablog 😸
  • Instagram: tessablogdoitsu ⭐️
  • Loves Japan🌴🔑

🌛...👧...💞...🌛...👧...💞...🌛...👧...💞...