久々の更新となります。

シルクソニックのLeave the Door Openを和訳しました。

リリース・2021年。

 

 

観れない場合はコチラ

https://youtu.be/adLGHcj_fmA

 

Said baby, said baby, said baby

言っただろう

 

What you doin'? (What you doin'?)

何してるんだい?(何してるんだい?)

 

Where you at? (Where you at?)

どこにいるんだい?(どこにいるんだい?)

 

Oh, you got plans? (You got plans)

あぁ 予定はあるのかな?(予定はあるのかな?)

 

Don't say that (Shut your trap)

そんなこと言わないでくれ(罠はやめてくれよ)

 

I'm sippin' wine (Sip, sip) in a robe (Drip, drip)

俺はローブを着ながらワインをすすってる

 

I look too good (Look too good)

俺って格好良すぎ(最高だろ)

 

To be alone (Woo, woo)

一人きりでね

 

My house clean (House clean), my pool warm (Pool warm)

俺の家は綺麗だよ(家は清潔) プールは温かい(プールは温かい)

 

Just shaved, smooth like a newborn

剃ったばかりさ 産まれたてのように滑らかだよ

 

We should be dancin', romancin'

さぁ踊ろう 恋をしよう

 

In the east wing and the west wing

東棟と西棟で

 

Of this mansion, what's happenin'?

この屋敷で何かあったのかな?

 

I ain't playin' no games

駆け引きはしないさ

 

Every word that I say is coming straight from the heart

俺の言葉は全て心から出てるんだ

 

So if you tryna lay in these arms

君がこの腕の中に横たわろうとするなら

 

I'm a leave the door open

心の扉は開けたまま

 

(I'm a leave the door open)

(開けたままさ)

 

I'm a leave the door open, girl

扉は開けたままだよ

 

(I'm a leave the door open, hopin')

(俺は開けたままにしておくから)

 

That you feel the way I feel

君と俺が同じ気持ちなら

 

And you want me like I want you tonight, baby

君に求められたい 今夜 俺が君を欲しがってるように

 

Tell me that you’re coming through

来るって言ってくれよ

 

You're so sweet (So sweet), so tight (So tight)

君はとても甘く(甘くて) 俺にピッタリなんだ(ピッタリ過ぎるよ)

 

I won't bite (Ah-ah), unless you like (Unless you like)

嚙んだりしないから 君が好きだからだよ(君が好きだからこそ)

 

If you smoke (What you smoke?) I got the haze (Purple haze)

たばこを吸うのなら(何を吸うんだい?) 煙ならあるよ(紫の煙が)

 

And if you're hungry, girl I got filets (Woo)

腹が減ったなら料理するから

 

Ooh, baby, don't keep me waitin'

あぁ 俺を待たせないでくれ

 

There's so much love we could be making (Shamone!)

俺達なら沢山愛し合える(来てくれ!)

 

I’m talking kissing, cuddling

キスしたり 抱き合ったり

 

Rose petals in the bathtub

バスタブにはバラの花びら

 

Girl, let's jump in, it's bubblin'

この泡に飛び込もう

 

I ain't playin' no games

駆け引きはしないさ

 

Every word that I say is coming straight from the heart

俺の言葉は全て心から出てるんだ

 

So if you tryna lay in these arms

君がこの腕の中に横たわろうとするなら

 

I'm a leave the door open

心の扉は開けたまま

 

(I'm a leave the door open)

(開けたままさ)

 

I'm a leave the door open, girl

扉は開けたままだよ

 

(I'm a leave the door open, hopin')

(俺は開けたままにしておくから)

 

That you feel the way I feel

君と俺が同じ気持ちなら

 

And you want me like I want you tonight, baby

君に求められたい 今夜 俺が君を欲しがってるように

 

Tell me that you’re coming through(Ooh, girl)

来るって言ってくれ(あぁ頼むよ)

 

La-la-la-la-la-la-la (I need you, baby)

君が欲しいんだ

 

La-la-la-la-la-la-la (I gotta see you, baby)

君に会いたいんだ

 

La-la-la-la-la-la-la (Girl, I'm tryna give you this, ah)

俺は君にこの気持ちを伝えようとしてるんだ

 

Hey, hey, I'm a leave my door open, baby 

扉は開けたままだよ

 

(I'm a leave the door open)

(俺は開けたままにしておくから)

 

I'm a leave, I'ma leave my door open, girl

開けたまま 開けたままにしておくから

 

(I'm a leave the door open, hopin')

(俺は開けたままにしておくから)

 

And I'm hopin', hopin'

そうしておきたいんだ

 

That you feel the way I feel

君と俺が同じ気持ちなら

 

And you want me like I want you tonight, baby

君に求められたい 今夜 俺が君を欲しがってるように

 

Tell me that you’re coming through (Woo!)

来るって言ってくれよ

 

La-la-la-la-la-la-la (Tell me)

そう言ってくれ

 

Tell me that you’re coming through

来るって言ってくれよ

  

Tell me that you’re coming through

来るって言って欲しいんだ

 

Girl, I'm here just waiting for you (Oh!)

俺はただ君を待ってる(あぁ!)

 

Come on over, I'll adore you (I gotta know!)

来てくれ 俺は君に狂ってるのさ (分かってる!)

 

La-la-la-la-la-la-la (I'm waiting, waiting, waiting)

俺は待ってる 待ってるよ

 

Tell me that you’re coming through (For you)

来るって言ってくれ(君の為に待ってるから)

 

Girl, I'm here just waiting for you

俺はただ君を待ち続けてる

 

Come on over, I'll adore you

来てくれ 俺は君を愛しすぎてる