カルヴィン・ハリスの『Feel So Close』を和訳しました。
リリース・2012年。

 force field(フォース・フィールド)
力場・物体に働く力が物体の位置によって一義的に定まる空間領域のことだそうです。

自分のマヌケな頭脳では、全く意味が分かりませんでした。



I feel so close to you right now
今 君をすごく近くに感じている

It's a force field
それは力の場

I wear my heart upon my sleeve, like a big deal
おおげさに 俺の心を打ち明ける 

Your love pours down on me, surrounds me like a waterfall
君の愛が俺に流れ込み 滝の様に俺を包む

And there's no stopping us right now
何も俺達を止める事は出来ない

I feel so close to you right now
君をすごく近くに感じている

I feel so close to you right now
今 君をすごく近くに感じている

It's a force field
それは力の場

I wear my heart upon my sleeve, like a big deal
おおげさに 俺の心を打ち明ける 

Your love pours down on me, surrounds me like a waterfall
君の愛が俺に流れ込み 滝の様に俺を包む

And there's no stopping us right now
何も俺達を止める事は出来ない

I feel so close to you right now
君をすごく近くに感じている

And there's no stopping us right now
何も俺達を止める事は出来ない

And there's no stopping us right now
何も俺達を止める事は出来ない

And there's no stopping us right now
何も俺達を止める事は出来ない

I feel so close to you right now...
今 君をすごく近くに感じている

イメージ 1