Pretty Girl         Maggie Lindemann

 

I can swear, I can joke

I say what's on my mind

If I drink, if I smoke

I keep up with the guys

And you'll see me holding up my middle finger to the world

Fuck your ribbons and your pearls

'Cause I'm not just a pretty girl

 

私は誓うこともできるし冗談も言える

自分の気持ちを言うことができるわ

もしお酒を飲んだりタバコを吸ったりしたら

男の子にも負けないわ

世界に中指を立てることだってできる

あなたに喧嘩を売ることだってする

だって私はただの可愛い女の子じゃないから

 

I'm more than just a picture

I'm a daughter and a sister

Sometimes it's hard for me to show

That I'm more than just a rumor

Or a song on your computer

There's more to me than people know

 

私は写真以上よ

娘でも姉でもあるの

私を見せることはたまに難しいけど

私はうわさ以上よ

あなたの頭で流れてる音楽よりもね

私にはみんなが知らないこともある

 

Somedays I'm broke, somedays I'm rich

Somedays I'm nice, somedays I can be a bitch

Somedays I'm strong, somedays I quit

I don't let it show, but I've been through some shit

 

たまに傷つくしたまに自信満々にもなる

良い日もあれば悪い子な日もある

強い日もあれば弱い日もある

私を見せることはできないけどたくさんのくそみたいな経験をしてきたの

 

I can swear, I can joke

I say what's on my mind

If I drink, if I smoke

I keep up with the guys

And you'll see me holding up my middle finger to the world

Fuck your ribbons and your pearls

'Cause I'm not just a pretty girl

 

I'm more than just a number

I'm a hater, I'm a lover

Sometimes it's hard for me to show

That I'm more than just a title

Or a comment going viral

There's more to me than people know

 

私は数字以上よ

私は嫌う人もいれば愛する人もいる

私を表現するのは難しい時もあるわね

私は表題以上だから

もしくは口コミ以上ね

みんなの知らない私があるの

 

Somedays I'm broke, somedays I'm rich

Somedays I'm nice, somedays I can be a bitch

Somedays I'm strong, somedays I quit

I don't let it show, but I've been through some shit

 

I can swear, I can joke

I say what's on my mind

If I drink, if I smoke

I keep up with the guys

And you'll see me holding up my middle finger to the world

Fuck your ribbons and your pearls

'Cause I'm not just a pretty girl

I'm not just a pretty girl, no I'm not just a pretty girl

 

I can swear, I can joke

I say what's on my mind

If I drink, if I smoke

I keep up with the guys

And you'll see me holding up my middle finger to the world

Fuck your ribbons and your pearls

'Cause I'm not just a pretty girl, I'm not just a pretty girl yeah

I'm not just a pretty girl, no I'm not just a pretty girl

I'm not just a pretty girl