The Neighbourhoodのミックステープ「#000000 & #FFFFFF」から"Lurk"を和訳します✒
恋をして情緒不安定な様子を歌ってます〇





[Verse1]

I want to be honest, 
正直になりたい
I want to be bad

悪くなって
I want to destroy you,
君を壊したいよ
I want to move fast
速く動いて

I want the attention, 
注意して
I want all the cash
現金が欲しい

I want all the ass,
ヤリたいよ
is that too much to ask?

求め過ぎかな?
I want to be faithful,
信頼してくれ
I want to be raw

新人はいいよな
I want to be ignorant,
無知でよかった
I want to know all

全部知りたい
I want die someday,
いつか死にたい
I want to live long
長生きしたい

I want what I ask for, 
僕は求めるよ
I get what I want
欲しいものは手に入れた



[Chorus1]

I'm thinking we should ride
僕ら一緒に行くべきだよ

To a place that we don't know
知らない場所に

To a place where no one's seen us before
誰にも見られない場所に行こうよ

I'm thinking you and I
僕らお似合いだよね

Better just go with the flow
流れに任せようよ

Last thing that we should do is go slow

ちょっとずつ進むべきだよね
I'm thinking we should ride
僕ら付き合うべきだよ

To a place that we don't know

遠い場所に行くんだ
To a place where no one's seen us before

2人だけの場所を見つけよう
I'm thinking you and I

ずっと考えてるよ
Better just go with the flow
そのままでいいんだ
Last thing that we should do is go slow
ゆっくり進もう



[Verse2]

I think that I'm human,
僕は人間だよね
I think about God
神様っているのかな

I think of the chances,
チャンスだよ
I think that I'm wrong

間違ってるよね
I think to be thoughtful,
色々考えるんだ
I know that I'm not
僕は違うんだ

You think I'm a fake, 
騙してるよね
and I know you're a fraud
君は詐欺師なんだ

I fuck cause I need to, I fuck when I want

ヤルときはヤルよ
I'll fuck you in love, even though it is not
好きになってしまった

I'll fucking digest you one kiss at a time

君とのキスは最高なんだ
You wish I was yours, and I hope that you're mine

お互い愛し合ってると信じてる

[Chorus1]


[Chorus2]
Go fast, go fast

速く行こう
Go fast, go fast


時間がないよ

[Outro]

Black and it’s white

黒と白さ
Everything’s white, but it’s blacker than I know

全てのものに裏表がある
Even blacker than the white of the snow

間なんかないよ
Everything that I
全て黒と白なんだ

最後に
[Outro]では"No Grey"と同じ表現が使われています〇
たとえ大好きな人でも完全に信じることは難しいですよね◼
人はみんな情緒不安定ですぐに考えが変わるんです◻
{EDD8D5CA-BA45-4580-AC6A-2AADC2119D78}