Four Saleライブレポ | Teacherのブログ

Teacherのブログ

ブログの説明を入力します。

Four saleライブでした!
浅草アップルにお越しいただきありがとうございました( ´ ▽ ` )ノ
ひろしくんがちょっと早いバースデー^_^
おめでとう!
本日のセットリスト

1st
Please please me
Rock'n roll music
If I needed someone
Paperback writer
Nowhere man
All my loving
Chains
Please Mr.Postman
P.S I love you
one after 909
Something
Octopus's garden
any time at all
I want to tell you
long tall sally

2nd
Some other guy
Devil in her heart
This boy
I've Just seen a face
Honey Don't
you can't do that
Michelle
Tax man
Don't let me down
Birthday
Dear prudence
With a little help from my friends
Here there and everywhere
Rollover beethoven
Twist & shout

アンコール
I saw her standing there

でした!
次回はまだ未定ですが決まり次第お知らせ致します^_^
ありがとうございました( ´ ▽ ` )ノ

僕個人のホームページできました!

http://maedateacherkazuya.jimdo.com