Taylor Swift - Fresh Out The Slammer 歌詞和訳

 

 

Now, pretty baby
I'm running back home to you
Fresh out the slammer, I know who my first call will be to
(Fresh out the slammer, oh)

 

さあ、私のかわいい人

あなたの待つ家へ帰るわ

刑務所を出たとき、私の最初の電話の相手はわかってる

(刑務所を出たとき)

 

Another summer taking cover, rolling thunder
He don't understand me
Splintered back in winter, silent dinners, bitter
He was with her in dreams

 

また夏の間は隠れて、長い雷の音

彼は私のこと理解していない

冬には別れて、静寂のディナー、苦い思い出

彼は彼女と一緒になる夢を見てた

 

Gray and blue, and fights and tunnels
Handcuffed to the spell I was under
For just one hour of sunshine
Years of labor, locks and ceilings
In the shade of how he was feeling
But it's gonna be alright, I did my time

 

灰色と青色、喧嘩とトンネル

呪文に手錠されていた

でも太陽が輝くのは1時間だけ

何年間も続く労働、鍵

そして彼の機嫌の色をした天井

でも私は大丈夫、刑期はもう終えたから

 

Now, pretty baby
I'm running back home to you
Fresh out the slammer, I know who my first call will be to
(Fresh out the slammer, oh)

 

さあ、私のかわいい人

あなたの待つ家へ帰るわ

刑務所を出たとき、私の最初の電話の相手はわかってる

(刑務所を出たとき)

 

Camera flashes, welcome bashes
Get the matches, toss the ashes off the ledge
As I said in my letters, now that I know better
I will never lose my baby again

 

カメラのフラッシュ、歓迎会

マッチを持ってきて、灰は窓から捨てればいいわ

手紙にも書いたけど、私は学んだから

もう恋人を失ったりしない


My friends tried, but I wouldn't hear it
Watched me daily disappearing
For just one glimpse of his smile
All those nights you kept me goin'
Swirled you into all of my poems
Now we're at the starting line, I did my time

 

友達には止められたけど、私は聞かなかった

彼の笑顔を一瞬見るためだけに

毎日どこかにいなくなってしまう

たくさんの夜を私が超えられたのはあなたのおかげ

私が書いた詩に滑り込ませたわ

私たちは今スタートラインに立ってる、刑期はもう終えたから

 

Now, pretty baby
I'm runnin'

To the house where you still wait up and that porch light gleams (gleams)
To the one who says I'm the girl of his American dreams
And no matter what I've done, it wouldn't matter anyway
Ain't no way I'm gonna screw up, now that I know what's at stake here
At the park where we used to sit on children's swings
Wearing imaginary rings
But it's gonna be alright, I did my time

 

さあ、私のかわいい人

私は走ってるの

あなたが待つ、玄関灯が輝くその家へ

私のことをアメリカン・ドリームだって言ってくれる人の元へ

私が過去に何をしたって、そんなことは関係ない

私はもうヘマしたりしない、失うものを知っているから

子供が遊ぶブランコに乗って

想像の指輪をはめて過ごした公園で

でももう大丈夫、刑期は終えたから