Anne-Marie & Niall Horan - Our Song 歌詞和訳

 

 

I'll be honest, I'm alright with me

Sunday mornings, in my own bedsheets

I've been waking up alone, I haven't thought of her for days

I'll be honest, it's better off this way

 

正直に言うと、一人でも大丈夫だ

日曜の朝、自分のベッドシーツの中で

一人で起きてるし、彼女のことはもう何日も考えてない

正直に言うと、このほうがいいんだと思う

 

But every time I think that I can get you out my head

You never ever let me forget 'cause

 

でも君のことを忘れようとすると

絶対に君は忘れさせてくれない

 

Just when I think you're gone, hear our songs on the radio

Just like that, takes me back to the places we used to go

And I've been tryin' but I just can't fight it

When I hear it I just can't stop smiling

I remember you're gone, baby, it's just the song on the radio

That we used to know

 

君がいなくなったと思ったら、ラジオで僕たちの歌がながれるんだ

そんなふうに、僕たちが一緒に行った場所に連れ戻される

頑張ってるんだけど、いつも負けてしまう

僕たちの歌を聞くと笑みがこぼれてしまう

君はもういないんだよ、僕たちの歌なんかじゃない

僕たちが知ってたってだけの、ただの歌なんだ

 

I'll be honest, I'm alright with me

Sunday mornings, in my own white tee

I've been waking up alone

I haven't thought of him for days

I'll be honest, it's better off this way

 

正直に言うと、一人でも大丈夫

日曜の朝、白いTシャツを着て

一人で起きてるし

彼のことは何日も考えてない

正直に言うと、この方がいいんだと思う

 

Every time I think that I can get you out of my head

You never ever let me forget 'cause

 

でも君のことを忘れようとすると

絶対に君は忘れさせてくれない

 

Just when I think you're gone, hear our song on the radio

Just like that, takes me back to the places we used to go

And I've been trying, but I just can't fight it

When I hear it I just can't stop smiling

I remember you're gone, baby, it's just the song on the radio

That we used to know

 

君がいなくなったと思ったら、ラジオで僕たちの歌がながれるんだ

そんなふうに、僕たちが一緒に行った場所に連れ戻される

頑張ってるんだけど、いつも負けてしまう

僕たちの歌を聞くと笑みがこぼれてしまう

君はもういないんだよ、僕たちの歌なんかじゃない

僕たちが知ってたってだけの、ただの歌なんだ

 

Just when I think you're gone, hear our song on the radio

Just like that, takes me back to the places we used to go

 

君がいなくなったと思ったら、ラジオで僕たちの歌がながれるんだ

そんなふうに、僕たちが一緒に行った場所に連れ戻される

 

Just when I think you're gone, hear our song on the radio

Just like that, takes me back to the places we used to go

And I've been trying, but I just can't fight it

When I hear it I just can't stop smiling

I remember you're gone, baby, it's just the song on the radio

That we used to know

 

君がいなくなったと思ったら、ラジオで僕たちの歌がながれるんだ

そんなふうに、僕たちが一緒に行った場所に連れ戻される

頑張ってるんだけど、いつも負けてしまう

僕たちの歌を聞くと笑みがこぼれてしまう

君はもういないんだよ、僕たちの歌なんかじゃない

僕たちが知ってたってだけの、ただの歌なんだ