Olivia Rodrigo - drivers license 歌詞和訳

===

===

I got my driver's license last week

Just like we always talked about

'Cause you were so excited for me

To finally driuve up to your house

But today I drove through the surburbs

Crying 'cause you weren't around

 

先週、免許証をとったの

私たち話してたでしょ

あなたはすごく私に期待してた

僕の家に車で来てくれたらなって

でも今日は田舎を泣きながら運転してた

だってあなたがそばにいないから

 

And you're probably with that blonde girl

Who always made me doubt

She's so much older than me

She's eberything I'm insecure about

Yeah, today I drove throught the suburbs

'Cause how could I ever love someone else?

 

あなたは今頃あのブロンドの子と一緒にいるのね

あの子のことはいつも疑ってた

私よりずっと年上で

あの子はずっと不安材料だった

今日は田舎を泣きながら運転したわ

あなた以外の人をどうやって愛せばいいの?

 

And I know we weren't perfect, but I've never felt this way for no one

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone

Guess you didn't mean what you wrote in that song about me

'Cause you said forever, now I drive alone past your street

 

私たち完璧じゃないってわかってた

でもこんな気持ちはあなたが初めて

私がいなくなっても平気でいられるあなたが本当にわからないの

私について書いたあの歌は嘘だったのね

あなたは永遠だって言ったけど、私は車の中に一人であなたの家の前を通り過ぎる

 

And all my friends are tired

Of hearing how much I miss you, but

I kinda feel sorry for them

'Cause they'll never know you the way that I do

Yeah, today I drove through the suburbs

And pictured I was driving home to you

 

私の友達はみんなうんざり

私があなたをどれだけ恋しがってるか聞くのに疲れたみたい

でもちょっとかわいそうよね

だって私の友達は私が見たあなたを知ることはない

今日は田舎を泣きながら運転した

あなたが待ってる家に帰ってるのを想像して

 

And I know we weren't perfect, but I've never felt this way for no one

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone

Guess you didn't mean what you wrote in that song about me

'Cause you said forever, now I drive alone past your street

 

私たち完璧じゃないってわかってた

でもこんな気持ちはあなたが初めて

私がいなくなっても平気でいられるあなたが本当にわからないの

私について書いたあの歌は嘘だったのね

あなたは永遠だって言ったけど、私は車の中に一人であなたの家の前を通り過ぎる

 

Red lights, stop signs

I still see your face in the white cars, front yards

Can't drive past the places we used to go to

'Cause I still fucking love you, babe

Sidewalks we crossed

I still hear your voice in the traffic

We're laughing over all the noise

God, I'm so blue, you know we're through

But I still fucking love you, babe

 

赤信号、止まれの合図

家の前の庭に停まってる白い車を見るとあなたの顔が浮かぶ

よく一緒に行った場所を通り過ぎることができないの

だって今でもあなたを愛してるから、ベイビー

一緒に歩いた歩道

車の音の中にあなたの声が聞こえる

騒音の中で私が笑ってる声が聞こえる

ああ神様、私ブルーなの、私たちはもう終わったのに

でも今でもあなたを愛してるの、ベイビー

 

And I know we weren't perfect, but I've never felt this way for no one

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone

Guess you didn't mean what you wrote in that song about me

'Cause you said forever, now I drive alone past your street

 

私たち完璧じゃないってわかってた

でもこんな気持ちはあなたが初めて

私がいなくなっても平気でいられるあなたが本当にわからないの

私について書いたあの歌は嘘だったのね

あなたは永遠だって言ったけど、私は車の中に一人であなたの家の前を通り過ぎる