Señorita - Camilla Cabello & Shawn Mendes 歌詞和訳

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

ラテンサウンドがクールな、最新曲、Señorita の歌詞和訳です。

歌詞もかなりセクシーで、いつもの Camila, Shawn らしくないというか、

大人な感じがする曲です。

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

 

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

I love it when you call me "señorita"

あなたに "Señorita" って呼ばれるのが好きなの


I wish I could pretend I didn't need ya

あなたが要らないようなふりをできればいいのに


But every touch is ooh-la-la-la

でもあなたが触れると ohh-la-la-la


It's true la-la-la

本当よ la-la-la


Ooh I should be running

ああ、逃げるべきよね


Ooh you keep me coming

でもあなたは私を


For ya

引き付けるのよ

===
[[Shawn Mendes]]

Land in Miami

マイアミに降り立って


The air was hot from summer rain

夏の雨で空気が熱い


And sweat dripping off me

汗が滴り落ちる


Before I even knew her name la-la-la

彼女の名前を知る前から


It felt like ooh-la-la-la

oh-la-la-la って感じだったよ


Yeah no

ああ、そうさ

Sapphire and moonlight

サファイアと月光


We danced for hours in the sand

砂の上で何時間も踊ったね


Tequila Sunrise

テキーラと日の出


Her body fit right in my hands, la-la-la

彼女の体が僕の手にフィットする


It felt like ooh-la-la-la

oh-la-la-la って感じさ


Yeah


===
I love it when you call me "señorita"

あなたに "Señorita"って呼ばれるのがすごく好きなの


I wish I could pretend I didn't need ya

あなたが要らないようなふりをできればいいのに


But every touch is ooh-la-la-la

でもあなたに触れられると ooh-la-la-la


It's true la-la-la

本当よ


Ooh I should be running

逃げるべきよね


Ooh you know I love it

知ってるでしょ

When you call me "señorita"

あなたに "Señorita" って呼ばれるのが好きなこと


I wish it wasn't so damn hard to leave ya

あなたから離れるのがこんなに難しくなければいいのに


But every touch is ooh-la-la-la

でもあなたに触れられると oh-la-la-la


It's true la-la-la

本当さ


Ooh I should be running

逃げるべきよね


Ooh you keep me coming

でも、あなたは私を


For ya

惹きつけるのよ

===

[[Camila Cabello]]
Locked in the hotel

ホテルの鍵をかけても


There's just some things that never change

決して変わらないことがいくつかあるわ


You say, "We're just friends."

あなたは "僕らはただの友達だ” っていう


But friends don't know the way you taste-la-la-la

でも友達はあなたがどんな味か知らないわ

'Cause you know it's been a long time comin'

だって、わかるでしょ、待ち遠しかったのよ


Don't ya let me fall, oh

私をがっかりさせないでよ

Ooh when your lips undress me

あなたの唇で私の服を脱がせると


Hooked on your tongue

舌が絡み合うの


Ooh, love, your kiss is deadly

ああ、愛してるわ、キスは致命的ね


"Don't stop"

やめないで


===
I love it when you call me "señorita"

あなたに "Señorita" って呼ばれるのがすごく好きなの


I wish I could pretend I didn't need ya
あなたが要らないようなふりをできればいいのに

 

But every touch is ooh-la-la-la

でもあなたに触れられると ohh-la-la-la


It's true la-la-la

本当よ


Ooh I should be running

逃げるべきよね


Ooh you know I love it
あなた、知ってるんでしょ

When you call me "señorita"

私が "Senñorita" って呼ばれるのがすごく好きなこと


I wish it wasn't so damn hard to leave ya

あなたから離れるのかもっと簡単だったら良かったのに


But every touch is ooh-la-la-la
でもあなたに触れられると ooh-la-la-la

 

It's true la-la-la

本当よ


Ooh I should be running

逃げるべきよね


Ooh you keep me coming

でもあなたは私を


For ya

惹きつけるの


===
All along I'll be coming for ya

私もあなたと一緒に行くわ


And I hope it meant something to ya

それがあなたに何か意味があったらいい


Call my name I'll be comin' for ya (comin' for ya)

名前を呼ばれたら私はあなたのところに行くわ


Comin' for ya (comin' for ya)
あなたのところに行くわ


For ya, for ya, for ya

あなたに、あなたに、あなたに


Ooh I should be running

逃げるべきよね


Ooh you keep me coming

でもあなたは私を


For ya

惹きつけるの