Sports day! | 立野リカ オフィシャルブログ「Live Laugh Love」Powered by Ameba

Sports day!

Goodmorning from Tokyo! 晴れ

昨日はスポーツ好きなリカにとっては、とてもexciting な日でした!ニコニコ

朝から有明コロシアムでドリームテニスと言うチャリティーイベントを大好きな紀香さんと見に行きました!ドキドキ



Fujiwara Norika san and I laughed and enjoyed every minute of being able to watch amazing tennis for such a great cause!

The event included a match against Kei Nishikori and Andre Agassi, and many other surprise guest such as Michael Chang and number 1 wheelchair tennis player Shingo Kunieda!



ダニエル太郎くんのボールキャッチ!
Thanks for the ball Taro!

自分のためだけに戦うのではなく、何かのためにプレイする選手たちの姿を見るのはとても貴重で心あたたまのであった。

It was an amazing experience being able to watch tennis for such an amazing cause ドキドキ

私もいつか人のためにできる人間になりたいなーっと思いました!ドキドキ

Please check out the website:
http://www.jta-tennis.or.jp/dreamtennis/2014/

テニスの後はいとこの応援しに味の素スタジアムへむかいました!


instagram: rikatatsuno

After tennis, I was off to watch my cousing play for his team, FC Tokyo!

残念ながら昨日は負けてしまいましたが、それでもよしのりは試合の後ディナーにきてくれました!ラブラブ!



似てるかな?w

武藤よしのりくんは昔から心がビッグでやさしい子なんです!ラブラブ
My cousin came out to dinner even after his long match and interviews! So sweet!

とても楽しい一日でした!
私のまわりにいるとても優しいお友達と家族には感謝でいっぱいです。。ドキドキ

What a fun day, but it wouldn't have been the same if it wasn't for my amazing friends and family! I am extremely blessed to be surrounded by so many kind hearted people! ドキドキ

I hope everyone has a great weekend!

Love,
Rika 目