Timeless Eleganceへ…!⑤ | 土屋太鳳オフィシャルブログ「たおのSparkling day」Powered by Ameba

土屋太鳳オフィシャルブログ「たおのSparkling day」Powered by Ameba

土屋太鳳オフィシャルブログ「たおのSparkling day」Powered by Ameba




-5-

.

といっても

本当に歴史あるブランドです。

着こなせるだろうか、と不安に思っていた私に

弟が出演した舞台「7本指のピアニスト」をきっかけに

仲良くさせていただいている西川悟平さんから

「アルマーニさんの言葉を読んでみて」と

メッセージをいただきました。

.

悟平さんは

カーネギーホールの大ホールで行われたコンサートなど

ジョルジオ・アルマーニ提供のジャケットを着用して

出演していらっしゃるので、

アルマーニさんの言葉にも詳しく、

すごく勇気をいただきました。

インタビューの中での言葉なので

ここに転載していいかわからないから

お伝えすることは出来ないけれど、

すくなくとも私は新しい世代として、

さらに『次の新しい世代』にこの素晴らしさを伝えるため、

今回の旅に参加したのかなと思いました。

.

そして、

衣装に支配されたり

自分ではないものに偽装したりするのではなく、

私自身や家族自身の個性を照らし出すために、

これからも

アルマーニさんの衣装を愛し続けたいと思います。

.

To be honest, I did wonder and hesitate if I could really pull off wearing such a historic brand. But Gohpei Nishikawa, who I got to know through my brother's play “The Pianist with 7 Fingers”, encouraged me to read Mr. Armani's words. Gohpei-san, who performed at Carnegie Hall in Armani jackets, gave me great courage. 


Since those were part of an interview, I'm not sure if I can share them here, but they truly inspired me. It made me think that I joined this journey to pass on this incredible legacy to the next generation and to our future.


Instead of letting clothes control me, or pretending to be someone I'm not, I would like to express my individuality and my family's uniqueness by continually loving Armani's outfits.