帆明から
メッセージがきました。

帆明は先日の弘前バースデーライブで
わざわざ中国からピアノを演奏しにきてくれた
大学2年のピアニストです。

本来はジャズピアニストを目指しつつ
世界的に活躍する為にまず
国内でも第一人者の先生に師事し
クラッシックを専攻してるようです。

譜面もなく音源だけで
練習してくれました。
めちゃくちゃ耳が良いそうです。

帆明のお父さんが
朋友マイベストフレンド
リンチュウさん。

今回こうしてやれたのは
この二人の気持ちでした。

帆明とは言葉が通じなかったけど
音楽を通じて会話が出来ました。

立ち上がってピアノを演奏する姿に
胸が熱くなりました。

帆明
また一緒にやろうね!

再見!

Thank you very Tama-san!

I'm very honoured to work with such a great band and I've learnt a lot. Although I don't understand Japanese, I could feel a lot of meaning and depth through the melodies and harmonies of the songs. I had a very good experience at the live concert, the band members were all very professional and friendly to me, which I really appreciated! If there is a chance, I would like to work with you and the band again!