Krewella - Alive 歌詞(和訳) | プロヴァンス風きまぐれサラダの趣味ブログ

プロヴァンス風きまぐれサラダの趣味ブログ

ギリシャ(サントリーニ)
チルトシフト加工

Krewella - Alive




Let's make this fleeting moment last forever
So, tell me what you're waiting for?
I'm gonna keep it frozen here forever,
There's no regretting anymore.

このつかの間の瞬間、永遠に続けよう
ねえ、あなたは何を待っているの?
ここを永遠に凍らせておくわ
もう後悔なんてしない

It's worth the wait, even so far away.
I'm making the night mine until the day I die
No lights to brake when you're hanging by fate
You know what it feels like when you're dancing blind

たとえ遠く離れていても、待つ価値がある
私が死ぬまで夜は私のもの
あなたが運命にぶら下がっていても、遮る光はない
盲目に踊る時、感じることが出来る

[chorus]
All alone, just the beat inside my soul
Take me home, where my dreams are made of gold
In the zone where the beat is un-controlled.
I know what it feels like
Come on make me feel alive

[chorus]
ずっと1人、自分の魂の中、ビートが刻まれている
つれていって、私の夢が作れる場所へ
ビートが制御できない場所へ
その感じ、わかるわ
私に生きていると感じさせてよ

Meet me under shining lights,
I've been waiting right here all my life
Feelings you can't deny that you're living,
open up your eyes
And I just wanna sink into your crazy laughter
Come on make me feel until the pain don't matter
Every second here makes my heart beat faster
Finally think I found what I'm chasing after.

輝く光の下で私と会って
ずっとここで待っているわ
あなたが生きていることに否定することが出来ないことを感じて
目を開けて
そして私はあなたのクレイジーな笑いに沈みたい
痛みがなくなるまで、感じさせてよ
一秒ごとに私の鼓動は早くなり
最終的に私が追いかけているものが見つかると思うわ

[chorus]

[chorus]

I know what it feels like
Come on make me feel alive

その感じ、わかるわ
私に生きていると感じさせてよ