月のむこう

写真のように 想い出を大切にしまうけど
今夜は答えを探してる

もしかしたら、明日には北極星にたどり着けるかもしれないけれど
真実は見付かるのかな いつ私たちは輝くの


いつでも、過去は隠す事ができるの
今夜が続く様に 月のむこうまで

行き場のない心たちが帰る場所を見付けたら
私も自分の道が見付かるのかな
月の向こうで 月の向こうで


私たちはシンフォニー 行進する兵士が行き交うの
そう私も、同じ様に

もしかしから、夜明けとともに北極星にたどり着けるかもしれないけれど
真実は見付かるのかな いつか私たちは輝けるのかな


いつでも、過去は隠す事ができるの
誇りを保てるように 月のむこうまで

もう途中までたどり着いたの
飛び立つまであともう少し
月のむこうまで 月のむこうまで



という感じです。
英語の歌詞も載せるね♪



Beyond The Moon


Taking pictures of memories
Now I'm carefully putting them away
Tonight my soul seeks the answer

Who knows, tomorrow I may find the North Star
But the truth is hidden deep under
When will we shine?

You can always let me hide all my past so the night will know that it may last
Beyond the moon

I'll know I can find my way if these souls find their way back home
Beyond the moon
Beyond the moon

Aren’t we all in a symphony?
Marching warriors heading to and fro
Was I ever an exception?

Who knows, just with the dawn I may reach the North Star
But the truth is hidden deep under
Will we ever shine?

You can always let me hide all my past so the vanity will play its part
Beyond the moon

I know I was halfway there it won’t be long before we take to the sky
Beyond the moon
Beyond the moon


By Ai