Bite Me

『DARK BLOOD』

ENHYPEN

作詞・作曲: Cirkut, Jason Evigan, David Stewart, Lourdiz, Supreme Boi

 

 

 

 

It's you and me in this world

 

ねげろ たし わ tie me
내게로 다시 와 tie me
戻ってきて tie me

 

なル くぉなル こらみょん

날 구원할 거라면
僕を助けるのなら

 

Just come kiss me and bite me



ひょルぐゎん そク memory
혈관 속 memory
血管の中のmemory

 

のル ちゃっとん ね せぽぬん scream

널 찾던 내 세포는 scream
君を探してた僕の細胞はscream

 

いじぇん あら what I had to be

이젠 알아 what I had to be
やっと分かった what I had to be

 

うんみょんうん うりル たし ぱルぎょねっち

운명은 우릴 다시 발견했지
運命はまた僕たちを見つけた

 

 

 

Got me bad bad bad なるル くぇろぴん
Got me bad bad bad 나를 괴롭힌
Got me bad bad bad 僕を苦しめた

 

むぉんがル ちゃじゃ へめぬん dreams

뭔갈 찾아 헤매는 dreams
何かを探しさまようdreams

 

っとおルらっそ when you next to me

떠올랐어 when you next to me
思い出したんだ when you next to me

 

ちゃムし いちょじん なえ いるみ

잠시 잊혀진 나의 이름이
しばし忘れていた僕の名前を

 

 


(Oh my oh my god)
This blood's pumping crazy
(Oh my oh my god)
Cuz I know you'll save me




Come here and get some

 

なムぎょじょ on my neck
남겨줘 on my neck 

残して on my neck

 

に こらん ちゅんご

네 거란 증거
君のものだっていう証拠

 

Just come over and bite me



Come here and get some
 

のル ちゃんみはル sidekick

널 찬미할 sidekick 

君を称える sidekick

 

くげ ね すんみょん

그게 내 숙명

それが僕の宿命


Just come over and bite me

 

 

It's you and me in this world

 

ねげろ たし わ tie me
내게로 다시 와 tie me
戻ってきて tie me

 

なル くぉなル こらみょん

날 구원할 거라면
僕を助けるのなら

 

Just come kiss me and bite me




It's you and me in this world

 

い おどぅム そげそ light me
이 어둠 속에서 light me
この暗闇の中で light me

 

きふぇるル じゅル こらみょん

기회를 줄 거라면 
チャンスをくれるなら

 

Just come kiss me and bite me
Yeah




のえげ ぱちルけ
너에게 바칠게, 

君に捧げるよ

 

のるル じきル brave heart

너를 지킬 brave heart
君を守る breave heart

 

くぁごえ ぼりん ね おりそぐん おまん

과거에 버린 내 어리석은 오만
過去に捨てた 僕の愚かな傲慢

 

Come to me, make it right
 

たし よんぎょれ じょ なル

다시 연결해 줘, 날
もう一度繋いで 僕を

 

さムきょ なル

삼켜, 날
飲み込んで 僕を

 

 


(Oh my oh my god)
This blood's pumping crazy
(Oh my oh my god)
Cuz I know you'll save me



 

Come here and get some

 

なムぎょじょ on my neck
남겨줘 on my neck 

残して on my neck

 

に こらん ちゅんご

네 거란 증거
君のものだっていう証拠

 

Just come over and bite me



Come here and get some
 

のル ちゃんみはル sidekick

널 찬미할 sidekick 

君を称える sidekick

 

くげ ね すんみょん

그게 내 숙명

それが僕の宿命


Just come over and bite me

 

 

It's you and me in this world

 

ねげろ たし わ tie me
내게로 다시 와 tie me
戻ってきて tie me

 

なル くぉなル こらみょん

날 구원할 거라면
僕を助けるのなら

 

Just come kiss me and bite me




It's you and me in this world

 

い おどぅム そげそ light me
이 어둠 속에서 light me
この暗闇の中で light me

 

きふぇるル じゅル こらみょん

기회를 줄 거라면 
チャンスをくれるなら

 

Just come kiss me and bite me
Yeah

 

 

************************