UNFORGIVEN

『UNFORGIVEN』

LE SSERAFIM

作詞・作曲: Score(13), Megatone(13), Supreme Boi, Oneye, Josefin Glenmark, Anders Gukko, Anne Judith Wik, Nermin Harambasic, Benjmn, Feli Ferraro, Kris Jana, Kyler Niko, Young Chance, BELLE, Glenda "Gizzle" Proby, Makaila J'Lynn Garcia, Believve

 

 

 

 


Unforgiven I'm a villain I'm a
 

Unforgiven なん く きるル ころ

Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven その道を進むの

 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

せ しでろ きおってぇル unforgiven

새 시대로 기억될 unforgiven
新時代に記憶される unforgiven

 

 


Yeah what you want?

 

ぷルぴょなみ きっとぅん face, wanna shut me up
불편함이 깃든 face, wanna shut me up
不便さだらけでも face, wanna shut me up

 

さにゃんがむル こどぅぺ ちゃんぬん うぉりおず

사냥감을 거듭해 찾는 워리어S
獲物を追い続けるウォリアーズ

 

のえ げいめ なん むんじぇあ such a freak こルちっこり

너의 game에 난 문제아 such a freak 골칫거리
君のgameで 私は問題児 such a freak 悩みの種

 

 


Let me tell you 'bout LE SSERAFIM

 

ねが じぇいル しるん ごん なルぐん てむルりム
내가 제일 싫은 건 낡은 대물림
私が一番嫌いなのは 古びた継承

 

おどぅム そク ぷるル きょ まち rebellion

어둠 속 불을 켜 마치 rebellion
暗闇の中 火をつける まるでrebelion

 

We gonna kick it break it rules gon' give up



Unforgiven yes I was bleeding
 

ひもプし ぬル じょやま ねっとん っさうム but I ride

힘없이 늘 져야만 했던 싸움 but I ride
力なく いつも負けてた戦い but I ride

 

ぱらん じょっと おプそ よんそ ったうぃぬん

바란 적도 없어 용서 따위는
望んだこともない 許しなんて

 

なん くムぎるル きょぬぉ watch me now

난 금기를 겨눠 watch me now
私は今を狙う watch me now

 

Now now now


 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

Unforgiven なん く きるル ころ

Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven その道を進むの

 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

せ しでろ きおってぇル unforgiven

새 시대로 기억될 unforgiven
新時代に記憶される unforgiven




ならん ちょ のも かっち かじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで行こう my “unforgiven girls”

 

ならん そん のも かっち かじゃ my “unforgiven boys”

나랑 선 넘어 같이 가자 my “unforgiven boys”

私と線を越えよう my “unforgiven boys”


Unforgiven unforgiven unforgiven
 

はんげ うぃろ なムぎょじぬん うり いるム

한계 위로 남겨지는 우리 이름
限界の上に残される 私たちの名前

 

ならん ちょ のも かっち かじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで行こう my “unforgiven girls”

 



U-unforgiven-given-given
 

ね styleろ livin' livin' livin'

내 style로 livin' livin' livin'
私の styleで livin' livin' livin'

 

ね ぱんしク あじゅ うぉ のプし

내 방식 아주 원 없이 

私のやり方 すごく思いっきり

 

っと はんぐんまルろん あじゅ ちょろプし

또 한국말론 아주 “철없이”
韓国語ではすごく“おとなげなく”

 

Get started let's get started
 

みれ く あぺ せぎょどぉ なえ story

미래 그 앞에 새겨둬 나의 story
未来の前に刻んでおく 私のstory

 

しんにょみ じぇみょん なん villain

신념이 죄면 난 villain, 

信念が罪なら 私はvillain

 

I'm not that cinderella type of a girl


 

Unforgiven yes I was bleeding
 

ひもプし ぬル じょやま ねっとん っさうム but I ride

힘없이 늘 져야만 했던 싸움 but I ride
力なく いつも負けてた戦い but I ride

 

ぱらん じょっと おプそ よんそ ったうぃぬん

바란 적도 없어 용서 따위는
望んだこともない 許しなんて

 

なん くムぎるル きょぬぉ watch me now

난 금기를 겨눠 watch me now
私は今を狙う watch me now

 

Now now now


 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

Unforgiven なん く きるル ころ

Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven その道を進むの

 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

せ しでろ きおってぇル unforgiven

새 시대로 기억될 unforgiven
新時代に記憶される unforgiven




ならん ちょ のも かっち かじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで行こう my “unforgiven girls”

 

ならん そん のも かっち かじゃ my “unforgiven boys”

나랑 선 넘어 같이 가자 my “unforgiven boys”

私と線を越えよう my “unforgiven boys”


Unforgiven unforgiven unforgiven
 

はんげ うぃろ なムぎょじぬん うり いるム

한계 위로 남겨지는 우리 이름
限界の上に残される 私たちの名前

 

ならん ちょ のも かっち かじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで行こう my “unforgiven girls”


 

 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

Unforgiven なん く きるル ころ

Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven その道を進むの

 

Unforgiven I'm a villain I'm a
 

Unforgiven なん く きるル ころ

Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven その道を進むの




Oh I will never be a clown

 

Oh ぼげ でぇル こや なだうム
Oh 보게 될 거야 나다움
Oh 目にするはずよ 私らしさ

 

Oh ね もクそりん ちょム loud

Oh 내 목소린 좀 loud
Oh 私の声はちょっとloud

 

Oh I don't care just shout it out!


 

ならん ちょ のも かっち かじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで行こう my “unforgiven girls”

 

ならん そん のも かっち かじゃ my “unforgiven boys”

나랑 선 넘어 같이 가자 my “unforgiven boys”

私と線を越えよう my “unforgiven boys”


Unforgiven unforgiven unforgiven
 

はんげ うぃろ なムぎょじぬん うり いるム

한계 위로 남겨지는 우리 이름
限界の上に残される 私たちの名前

 

ならん ちょ のも かっち かじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで行こう my “unforgiven girls”

 

 

************************

星『UNFORGIVEN』収録曲星