※自分の感覚で訳しているので、間違っているところがあるかもしれません。
結構直訳したつもりですけど、わからなかったり変だなってところは意訳になってます。
※歌詞はSONGS OF TOKYOさんから引用してます。





RIGHT NEXT TO YOU
Sexy Zone




Yeah baby…


So many times, so many places
たくさんの時間、たくさんの場所で

Livin’ the life, feeling amazing
充実した日々を送り、素晴らしく感じていた。

Yeah,But I——-, finally found you(baby) 
でも私は-----、ついにあなたをみつけた

I won’t let you go
私はあなたを手放さない



Hit the lights girl, just watch the stars shine
彼女にライトを当てれば、まさに輝く星のように見える

But no no this is not just one night
でも違う違うこれはたった一夜だけのことじゃない

So believe me, Never leaving That’s a promise 
私を信じて、絶対離れない約束する

I’m never gonna find another you, this lifetime 
決してあなた以外は見つけないだろう、この生涯



★Girl if you give me a chance, I’ll give you my all (one chance)
あなたがもし私にチャンスをくれるなら、私はあなたに全てをあげる

You need to know that I will never ever treat you badly oh (one chance)
あなたに知ってほしい、私は決してあなたをひどく扱うことがないと

If you still don’t want to believe me, 
もしまだあなたが私を信じたくないのなら、

let me change your mind, tonight...(baby-)
私があなたの心を変えさせる、今夜…



☆I’m Right next to you I’m 
私はあなたのすぐ隣にいる

Right next to you 
すぐ隣にいる

Right next to you Uh
すぐ隣にいる

Finally found the perfect place, but nothing without you
最後は完璧な場所とわかる、でもあなたなしでは何もない

Right next to you
すぐ隣にいる

Lost in your eyes eyes eyes
恋に落ちた

Right next to you
すぐと隣にいる

I’m here to show you my love (My Love ×4)
私はここにいるあなたに私の愛を見せるために

Right next to you Uh
すぐ隣にいる

You need to be here right next to me
あなたは私のすぐ隣にいる必要がある





Yo, just so you know that I know 
ちなみに私も知ってる

Love is something you grow
愛は育てるものだと

Don’t get it twisted, each version is different 
勘違いしないで、それぞれ愛の形は違うから

But I can go better no matter the weather lets to go go
でも私はどんな天気でも突き進んで上手くいける

Girl come with me bout` to change your life
彼女も私と一緒においで、あなたの世界を変えるために

I gotta lotta things to show ya starting with tonight 
今夜たくさんの事を見せてあげる



★Girl if you give me a chance, I’ll give you my all (one chance)

You need to know that I will never ever treat you badly oh (one chance)

If you still don’t want to believe me, 
let me change your mind, tonight...(baby-)



☆I’m Right next to you I’m 

Right next to you 

Right next to you Uh

Finally found the perfect place, but nothing without you

Right next to you

Lost in your eyes eyes eyes

Right next to you

I’m here to show you my love (My Love ×4)

Right next to you Uh

You need to be here right next to me





I know your heart has been through ups and downs
私は知ってるあなたの心を傷つけられたことも

But I’m not like those guys, just wanna love you
でも私はそのような男じゃない、ただ君を愛したい


I’d spend my life, I’d spend my time,
私の人生と時間を捧げる

Just to prove that I’m the one oh!
良い男だと証明するためなら

  
☆Oh Yeah!

Right next to you

Lost in your eyes eyes eyes

Right next to you

I’m here to show you my love (My Love ×4)

Right next to you Uh

Finally found the perfect place, but nothing without you

Right next to you Right next to you 

Lost in your eyes eyes eyes 

Right next to you 

I’m here to show you my love (My Love ×4)

Right next to you Uh Right next to you Right next to you

You need to be here right next to me