- 前ページ
- 次ページ
中秋節、おめでとうございます。
其實同平日一樣...都沒有什麼好講啦!!
夜晚11點左右..同大隻佬and阿天講電話..
途中..阿天說要睡覺..那就斷線了..
之後我同大假佬再聊...
我們聊了很多話題..
聊到5點左右..我真的要睡覺啦..[[人都快瘋啦]]
睡到10點..被我的老媽吵醒..
所以就出了葵芳飲茶...
今晚會點過呢?
回來再打吧!!!
中秋節、おめでとうございます。
其實同平日一樣...都沒有什麼好講啦!!
夜晚11點左右..同大隻佬and阿天講電話..
途中..阿天說要睡覺..那就斷線了..
之後我同大假佬再聊...
我們聊了很多話題..
聊到5點左右..我真的要睡覺啦..[[人都快瘋啦]]
睡到10點..被我的老媽吵醒..
所以就出了葵芳飲茶...
今晚會點過呢?
回來再打吧!!!