中秋節、おめでとうございます。

其實同平日一樣...都沒有什麼好講啦!!

夜晚11點左右..同大隻佬and阿天講電話..

途中..阿天說要睡覺..那就斷線了..

之後我同大假佬再聊...

我們聊了很多話題..

聊到5點左右..我真的要睡覺啦..[[人都快瘋啦]]

睡到10點..被我的老媽吵醒..

所以就出了葵芳飲茶...


今晚會點過呢?

回來再打吧!!!




KEITAさん。。。スタィルがううね。


よく似合ってるね。。


請更新keita的blog....可以嗎?!.. できますか?