Today I don't feel like doing anything. I jusst wanna lay in my bed. I don't feel like pickin up my phone, so leave a message at the tone. 'Cause today I swear I'm not doing anything. Nothing at all:) -The Lazy song by Bruno Mars.
いい歌(-^□^-)
聞いたこと無い人は調べないと損!他にも Just the way you are, や、Grenadeを歌ってる。。。。
読者、コメント自由です。あまり多くは更新しないと思うけど(・ω・)/
いい歌(-^□^-)
聞いたこと無い人は調べないと損!他にも Just the way you are, や、Grenadeを歌ってる。。。。
読者、コメント自由です。あまり多くは更新しないと思うけど(・ω・)/