Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はSAAYCircle ft. Tish Hyman です!




In my eyes you are flying away to the sky

私の目の中で空を飛んでいるあなた
Don't know what shape, shape you got

あなたの持っているその形はまだ分からないけれど
Maybe it's a fantasy

きっとファンタジー
Baby, let's wake up, wake up now

早く起きて
I want this chemistry, say something

この相性を試したいの、ねぇ何か言って
I want you let me do get away from rules

この縛りから解き放して欲しい
I wanna be with you, my baby boo

一緒にいたいの


Should do, should do across the river

川を渡りましょう
Put your hands on me, you can go with me

手を貸して、一緒に行こう
Should do, should do across the river

川を渡りましょう
Baby, I adore you, baby I adore

あなたが大好きなの
Tell me that you want me, let's make a circle

あなたがして欲しい事を言って、マルを描こう
Only one for you and me, let's make a circle

あなたと私は唯一無二、ほらマルを描こう
I will do, you know I love it too

大好きなの
Yeah, our circle, circle, circle

私たちの輪を


Baby move your body in a circle, oh yeah

マルを描くように動いて
You can open up to me

心を開いて
I ain't gon' hurt you, oh no

傷つけないから
You can tell me all your secrets

秘密を教えてよ
You know that I'm gon' keep it

誰にも言わない
I promise I'm gon' keep it

絶対に守るから
I know you ain't met nobody like me 

こんな人今までいなかったでしょ
Your ex-girlfriend yea she was so sheisty

あなたの元カノは信用できない
I'm gon' hold you down and be your wifey 

私のものにしてあなたの奥さんになる


Should do, should do across the river

川を渡りましょう
Put your hands on me, you can go with me

手を貸して、一緒に行こう
Should do, should do across the river

川を渡りましょう
Baby, I adore you, baby I adore

あなたが大好きなの
Tell me that you want me, let's make a circle

あなたがして欲しい事を言って、マルを描こう
Only one for you and me, let's make a circle

あなたと私は唯一無二、ほらマルを描こう
I will do, you know I love it too

大好きなの
Yeah, our circle, circle, circle

私たちの輪を


I know you came to my dreams

私の夢にあなたがきて
I saw you there with this feelin'

私の前にいるのが見える
Grab that moment now, we goin’ up tonight

この瞬間を閉じ込めて、今夜絶頂の向こうへ
I will do, you know I love it too

そう、大好きなの
Yeah, our circle, circle, circle

私たちの輪が


Baby, you and I, let's make a flavor

2人だけの香りを作ろう
I like the way you touch me

あなたが私に触れる瞬間が好き
Hold it till later ×3

もう少し待って

I will care for you

愛してあげるから


Tell me that you want me, let's make a circle

あなたがして欲しい事を言って、マルを描こう
Only one for you and me, let's make a circle

あなたと私は唯一無二、ほらマルを描こう
I will do, you know I love it too

大好きなの
Yeah, our circle, circle, circle

私たちの輪を

I know you came to my dreams

私の夢にあなたがきて
I saw you there with this feelin'

私の前にいるのが見える
Grab that moment now, we goin’ up tonight

この瞬間を閉じ込めて、今夜絶頂の向こうへ
I will do, you know I love it too

そう、大好きなの

Yeah, our circle, circle, circle

私たちの輪を




Have a nice day キラキラ