Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はLenaLife Was A Beach です!



この曲を聴いた時、「人生は波のようだった」ってどーゆー意味かな?と考えた時に、

「Life is bitch(最悪な人生)」と言う言葉をもじって「Bitch→Beach」にしたのかなあ、、と聴いてて思いました🤔




So many weeks, still hard to sleep
あれから何週間も経ったけど、いまだに寝れない
In this kingsize bed alone
キングサイズのベットで1人
Thoughts in my head keep coming back
ずっと頭から離れなくて
I can't seem to let them go
もう消し去ることはできないみたい

Feeling so lonely, but I won't let it own me
孤独だけど、他の人と一緒にいたいとは思わない
I wanna cry it out 'til all the tears are gone
ただ、涙が枯れるまで泣きたいだけ
Somebody show me how to not go crazy
誰か教えて、どうしたら正気を失わずにすむ?
Didn't I tell myself that this is what I want?
私が欲しかったものってこんなものだった?

When you were with me, mh-na-na
あなたと一緒にいた時は
Life was a beach, yeah, mh-na-na
苦しくてひどい人生だった
Now I can see the tracks at your feet
今ならわかる、あなたの足跡は
They don't lead up to me, na-na
私の方へ向かってない
When you were with me, mh-na-na
あなたと一緒にいた時は
Life was a beach, yeah, mh-na-na
苦しくてひどい人生だった
Now I can see it's not meant to be
今ならわかる、運命じゃなかったんだって
But I still got me, mh-na-na
でも私自身はまだちゃんとここにいる

You were the place where I was safe
あなたは私が安らげる場所だった
Let you close like no one else
他の誰よりも心を開いていたの
I need some time, tryin' to find
まだ治すには時間がかかりそう
This kinda home inside myself
でも頑張って自分の中の安らげる場所を探しているの

Feeling so lonely, but I won't let it own me
孤独だけど、他の人と一緒にいたいとは思わない
I wanna cry it out 'til all the tears are gone
ただ、涙が枯れるまで泣きたいだけ
Somebody show me how to not go crazy
誰か教えて、どうしたら正気を失わずにすむ?
Didn't I tell myself that this is what I want?
私が欲しかったものってこんなものだった?

When you were with me, mh-na-na
あなたと一緒にいた時は
Life was a beach, yeah, mh-na-na
苦しくてひどい人生だった
Now I can see the tracks at your feet
今ならわかる、あなたの足跡は
They don't lead up to me, na-na
私の方へ向かってない
When you were with me, mh-na-na
あなたと一緒にいた時は
Life was a beach, yeah, mh-na-na
苦しくてひどい人生だった
Now I can see it's not meant to be
今ならわかる、運命じゃなかったんだって
But I still got me, mh-na-na
でも私自身はまだ失ってないから大丈夫

I found someone, found someone to talk to
なんでも話せる人ができたの
And I admit, we've been talkin' about you
ずっとあなたのことを話し合ってたんだけど
I found someone who helped me deal with it so well
その子はずっと私が立ち直るのを手伝ってくれた
By the way, her name is L, by the way, her name is L
その子の名前はLって言うの、そう私自身なの

When you were with me, mh-na-na
あなたと一緒にいた時は
Life was a beach, yeah, mh-na-na
苦しくてひどい人生だった
Now I can see the tracks at your feet
今ならわかる、あなたの足跡は
They don't lead up to me, na-na
私の方へ向かってない
When you were with me, mh-na-na
あなたと一緒にいた時は
Life was a beach, yeah, mh-na-na
苦しくてひどい人生だった
Now I can see it's not meant to be
今ならわかる、運命じゃなかったんだって
But I still got me, mh-na-na
でも私自身はまだちゃんとここにいる



Have a nice day {emoji:088.png.キラキラ}