Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はSVEAStranger です!





Do you remember looking at our friends getting drunk again?
私たちの友達が酷く酔っ払っていたあの日を覚えてる?
We used to laugh at people just like that
前まではバカにして笑ってたけど、
And now you're one of them
今じゃあなたも仲間入りね

What you say and how you act, I don't recognize it
あなたの仕草も何もかも、前とは全然違う
Guess you've always been like that,
今までもそうだったかもね
But love had me blinded
フィルターがかかってて気づかなかった
Now that you are home to me it just doesn't feel right
あなたのそばにいても何かが違う
Now it just feels like
何かが違うの

There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような手つきだけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの
There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような触れ方だけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの

Do you remember how we used to tell each other everything?
何もかも話し合っていたあの頃を覚えてる?
We used to laugh,
昔はよく笑い合っていたけど
But now I'm just glad if we say anything
今じゃ一言話せただけでもマシな日

What you say and how you act, I don't recognize it
あなたの仕草も何もかも、前とは全然違う
Guess you've always been like that,
今までもそうだったかもね
But love had me blinded
フィルターがかかってて気づかなかった
Now that you are home to me it just doesn't feel right
あなたのそばにいても何かが違う
Now it just feels like
何かが違うの

There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような手つきだけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの
There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような触れ方だけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの

You're coming over, little closer, hey
あなたが近づいてくる
Wanna hold you, but I don't know you anymore
抱きしめたいけど、もうあなたのことが分からない

There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような手つきだけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの
There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような触れ方だけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの

There's a stranger in my room, room, room
知らない人がこの部屋にいる
And it looks a bit like you, you, you
でも少しだけあなたに似てるの
Even touches like you do, do, do
あなたのような触れ方だけど
But it's not the one I knew, the stranger in my room
私が知ってる人じゃない、知らない人がいるの



Have a nice day {emoji:char3/088.png.キラキラ}