Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はKelsea BalleriniLove me like a girl です!





Sometimes, I don't like what's in the mirror
時々、鏡の中にいる子が嫌いになる
Uncomfortable standing in my skin
自分の体が不快に感じる
Yeah, sometimes, I feel a little broken
時々、自分が壊れているように感じる
Doesn't mean I need to be put together again
でもそれを治す必要はないの

So when I'm crying
泣いてる時は
Baby, let me cry
思い切り泣かせて
Don't fix it
励まそうとしなくていい
Don't try to make it right
そんなことしなくていいの

I wish you could love me like a girl    ×2
普通の女の子のように愛してほしかった
'Cause my friends, they don't hurt me, baby, not like you
友達は私を傷つけない、あなたと違って
Yeah, I wish you could know me, baby, like they do
私のことをもっと知って欲しかった、私の友達のように
I wish you could get inside my head
頭の中をあなたに見て欲しかった
Baby, maybe then, you'd understand
そしたらきっと分かってくれたはず
Why I wish you could love me like a girl
でもなんで普通の女の子のように愛してほしかったと思うんだろう

I know you don't mean to be insensitive
あなたが無神経になるつもりがないのは分かってる
And I know you're never tryin' to brush me off
私を追い出そうとしなかったことも知ってる
The truth is, me and you, we're wired different
現在的には、私たちは合ってなかった
So it makes sense sometimes we get crossed
だからうまく噛み合ってなかったのね

So when I'm crying
泣いてる時は
Baby, pour some red
赤ワインをちょうだい
When you wanna kiss it better 
キスをした方がいいと思う時は
Listen instead
ただ話を聞いて

I wish you could love me like a girl    ×2
普通の女の子のように愛してほしかった
'Cause my friends, they don't hurt me, baby, not like you
友達は私を傷つけない、あなたと違って
Yeah, I wish you could know me, baby, like they do
私のことをもっと知って欲しかった、私の友達のように
I wish you could get inside my head
頭の中をあなたに見て欲しかった
Baby, maybe then, you'd understand
そしたらきっとあなたは分かったはず
Why I wish you could love me like a girl
でもなんであなたに愛してほしかったと思うんだろう
I wish you could love me like a girl  
普通の女の子のように愛してほしかった

I love the way you make me feel like I'm safely 
あなたと一緒にいる時の心地よさが好きなの
In the palm of your hand
あなたの手のひらにいるみたい
And I love the way you hold me in the dark
暗闇の中であなたに抱きしめられる感覚が好きなの
Yeah, just like a man
男らしくね

But I wish you could love me like a girl (Like a girl)
でも普通の女の子のように愛してほしかった
I wish you could love me like a girl (Like a girl)
普通の女の子のように愛してほしかっただけ
'Cause my friends, they don't hurt me, baby, not like you
友達は私を傷つけない、あなたと違って
Yeah, I wish you could know me, baby, like they do
私のことをもっと知って欲しかった、私の友達のように
I wish you could get inside my head
私の頭の中をあなたに見て欲しかった
Baby, maybe then, you'd understand
そしたらきっとあなたは分かったはず
Why I wish you could love me like a girl
でもなんであなたに愛してほしかったと思うんだろう



Have a nice day {emoji:088.png.キラキラ}