Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はScarlett Johansson Set It All Free です!



サムネイル
 

映画「SING」でヤマアラシのアッシュが歌ったオリジナルソングです!



Scarlett Johansson - Set It All Free


I followed my heart into the fire
欲望に負けて火に飛び込んだ
Got burned, got broken down by desire
そのせいで大火傷を負って傷ついた
I tried, I tried but the smoke in my eyes
頑張ってきたけど煙が目にしみて
Left me blurry, blurry and blind
なにも見えてなかった
I picked all the pieces up off the ground
バラバラに落ちた心のピースを拾って
I've burned all my fingers but that's gone now
全て燃え尽きたけど、それはもう昔のこと
Got the glue in my hands and stickin' to the plan
一つ一つピースを繋げて、計画を練る
Stickin' to the plan that says "I can"
自分ならできるって言い聞かせてきた

Do anything at all
私ならできる
I can do anything at all
できないものなんて何もない

This is my kiss goodbye
これが最後のキス
You can stand alone and watch me fly
私が羽ばたく姿を独りで見てな
Cause nothing's keeping me down
誰も私の気分を下げたりしない
Gonna let it all up
この想いを全て
Come on and say right now, right now, right now
今すぐ言うの
This is my big hello
これが精一杯のハロー
Cause I'm here and never letting go
私はここから離れないから
I can finally see, it's not just a dream
やっと見えた、これは夢なんかじゃない
Gonna set it all free, all free, all free
自分を解放するときが来たの

Just set it all free
私は自由よ

I was a girl caught under your thumb
昔はずっとあなたに支配されてた
But my stars gonna shine brighter than your sun
でも私はあなたよりも輝く人生を手に入れるから
And I will reach so high, shoot so far
ほら、もうすぐ手が届くわ
Gonna hit, gonna hit, hit every target
どんなものでもやってみせる
Make it count this time
一日一日を大切に
I will make it count this time
悔いをしないように今を生きる

This is my kiss goodbye
これが最後のキス
You can stand alone and watch me fly
私が羽ばたく姿を独りで見てな
Cause nothing's keeping me down
誰も私の気分を下げたりしない
Gonna let it all up
この想いを全て
Come on and say right now, right now, right now
今すぐ言うの
This is my big hello
これが精一杯のハロー
Cause I'm here and never letting go
私はここから離れないから
I can finally see, it's not just a dream
やっと見えた、これは夢なんかじゃない
Gonna set it all free, all free, all free
自分を解放するときが来たの

Just set it all free    ×3
私は自由よ

This is my kiss goodbye
これが最後のキス
You can stand alone and watch me fly
私が羽ばたく姿を独りで見てな
Cause nothing's keeping me down
誰も私の気分を下げたりしない
Gonna let it all up
この想いを全て
Come on and say right now, right now, right now
今すぐ言うの
This is my big hello
これが精一杯のハロー
Cause I'm here and never letting go
私はここから離れないから
I can finally see, it's not just a dream
やっと見えた、これは夢なんかじゃない
Gonna set it all free, all free, all free
自分を解放するときが来たの

Just set it all free    ×5
自由になれた



Have a nice day キラキラ