Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はAnne Marie Therapy です!





I'm dysfunctional
社会不適合者
It's always been that way
いつもそう
It's nothing personal
悪気はないの
Pull you in to push you away
あなたを引き離すために引き寄せる
I'm emotional
感情的なの
I don't know if it's better if I'm on my own
1人でいる方がいいのか分からない
It's nothing personal
悪気はないの
And you're not to blame
あなたは何も悪くない
It's not you, it's me, my personality
私が悪い、私の性格が
Needs a missing piece
失くしたピースが必要なの

I thought love was the answer to all of my problems
愛が全ての問題を解決してくれると思ってた
And kissing your lips was the key
あなたの唇にキスをすることが治すカギ
All these tattoos and dancing
このタトゥーもダンスも
Distractions ain't working for me
ちっとも効かない
So I think that maybe
だからきっと
I just need therapy
セラピーが必要なんだと思う

My own worst enemy
私の最大の敵
Again and again
何度も何度も
Insecurities
不安定な心
That you can only mend
あなただけが治すことができる
Temporarily, I can see
感情の波が激しい
I'm hurtin' you, it's agony
あなたを傷つけて、苦痛がする
And apologies, they won't change anything
謝るけど、何も変わらない
It's not you, it's me, my personality
あなたのせいじゃない、私の性格がいけないの
I need fixing, please
お願いだから、私を治して

I thought love was the answer to all of my problems
愛が全ての問題を解決してくれると思ってた
And kissing your lips was the key
あなたの唇にキスをすることが治すカギ
All these tattoos and dancing
このタトゥーもダンスも
Distractions ain't working for me
ちっとも効かない
So I think that maybe
だからきっと
I just need therapy-y-y-y-y     ×2
セラピーが必要なんだと思う

And after all is said and done
もう別れようって言った後だけど
I'm running back to you
あなたの元へ戻って行く
And maybe you've been moving on
きっとあなたは私を忘れて
And found somebody new
新しい人を見つけてるかもしれない
But as long as I have found myself
でも自分を見つけている間は
To win sometimes you lose
勝ったり負けたりできるでしょ
And I can't believe that
信じられない

I thought love was the answer to all of my problems
愛が全ての問題を解決してくれると思ってた
And kissing your lips was the key
あなたの唇にキスをするのが問題を解く鍵
All these tattoos and dancing
このタトゥーもダンスも
Distractions ain't working for me
ちっとも効かない
So I think that maybe
だからきっと
I just needed therapy 
セラピーが必要だった
Just needed therapy     ×2
セラピーが必要だったんだ


Have a nice day キラキラ