Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はMia Rodriguez Psycho です!






I'll wear all pink to your white wedding
ホワイトウェディングでも全身ピンクの服を着る
I'll dance all night and do something upsetting
一晩中踊って、みんなをめちゃくちゃにさせる
I'll laugh when you kick me out
追い出されても笑ってる
It's been the third time already
もうこれで3回目

Running home, I laugh alone
走って家に帰って、1人で笑う
At least I stole the show
少なくとも注目の的になったわ

Part of me wanna to do stupid shit
馬鹿げたことをしたい自分がいる
Gotta admit, I'm a hypocrite
認めなきゃね、私は偽善者なの
I like it way better than being on the side of it
みんなの注目を浴びる方が好き
I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパスだから悪いこと大好き
Part of me wanna to do stupid shit
馬鹿げたことをしたい自分がいる
Gotta admit, I'm a hypocrite
認めなきゃね、私は偽善者なの
I like it way better than being on the side of it
みんなの注目を浴びる方が好き
I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパス、そーゆーの大好き

Can't wait to hear what they call me
彼らが私のことをなんて呼ぶのか待ちきれない
Call me names and make up all these stories
名前を呼んで、私の話を広めて
I would kill for a life that ain't boring
退屈な人生を送らないために殺すこともできる
I'm lots of things but not sorry
いろんな仮面を持ってるけど、謝ったりしない

Running home, I laugh alone
走って家に帰って、1人で笑う
At least I stole the show
少なくとも注目の的になったわ

Part of me wanna to do stupid shit
馬鹿げたことをしたい自分がいる
Gotta admit, I'm a hypocrite
認めなきゃね、私は偽善者なの
I like it way better than being on the side of it
みんなの注目を浴びる方が好き
I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパス、そーゆーの大好き
Part of me wanna to do stupid shit
馬鹿げたことをしたい自分がいる
Gotta admit, I'm a hypocrite
認めなきゃね、私は偽善者なの
I like it way better than being on the side of it
みんなの注目を浴びる方が好き
I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパスだから悪いこと大好き

Time of my life
最高の時間
We're all just skeletons
私たちはみんなガイコツ
Just joining the fight for the adrenaline
アドレナリンで興奮したいから参戦する
The time of my life
最高の時間
We're all just skeletons
みんなただのガイコツだから
Just joining the fight
戦いに参加する
Joining the fight
ただ、参戦するだけ

Part of me wanna to do stupid shit
馬鹿げたことをしたい自分がいる
Gotta admit, I'm a hypocrite
認めなきゃね、私は偽善者なの
I like it way better than being on the side of it
みんなの注目を浴びる方が好き
I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパス、そーゆーの大好き
Part of me wanna to do stupid shit
馬鹿げたことをしたい自分がいる
Gotta admit, I'm a hypocrite
認めなきゃね、私は偽善者なの
I like it way better than being on the side of it
みんなの注目を浴びる方が好き
I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパスだから悪いこと大好き

I'm a psycho, loving it
そう、私はサイコパスだから悪いこと大好き


Have a nice day キラキラ