Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はCamila CabelloHavana ft. Young Thug です!



誰しも一度は聞いたことある超有名曲!


Havana, ooh na-na
ハバナ
Half of my heart is in Havana, ooh na-na
私の心の半分はハバナにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na
彼が私をイーストアトランタに連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana
でも私の心はハバナにある
There's somethin' 'bout his manners
彼の悪い態度が気になる
Havana, ooh na-na
ハバナ

He didn’t wake up with that “How you doing?”
彼は起きて挨拶もなしに
When he came in the room 
部屋に来る
He said there's a lot of girls I can do with 
他にも女はいるぞって言うの
But I can't without you
でも私はあなたがいないとダメなの
I knew him forever in a minute
彼のことは一瞬にして全部わかった
That summer night in June 
6月の夏の夜のこと
And papa says he got malo in him 
パパは彼のことよく思ってないけど
He got me feelin' like...
彼はこんな風に感じさせてくれる

I knew it when I met him, 
彼に会った時から分かってた
I loved him when I left him
彼がいなくなった時にはもう愛してた
Got me feelin' like, ooh
こんな風に感じる
And then I had to tell him, I had to go
言わなきゃいけなかった、もう行かなきゃって
Oh na-na-na-na-na

Havana, ooh na-na
ハバナ
Half of my heart is in Havana, ooh na-na
私の心の半分はハバナにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na
彼が私をイーストアトランタに連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana
でも私の心はハバナにある
My heart is in Havana
私の心はハバナにある
Havana, ooh na-na
ハバナ

(Jeffery)
Just graduated, fresh on campus 
大学を卒業したばかりの新入生
Fresh out East Atlanta with no manners, damn
イーストアトランタを出たばかりの態度が悪い奴
(Fresh out East Atlanta)
イーストアトランタを出たばかり
Bump on her bumper like a traffic jam
渋滞のように彼女と抱き合った
Hey I was quick to pay that girl like Uncle Sam
サム叔父さんのように彼女をもてなした
(Here you go)
ほらね
Back it on me
俺の元へ戻ってくる
Shawty cravin’ on me, get to eatin’ on me 
彼女は俺にメロメロ、夢中になってる
She waited on me 
彼女は俺を待つ
Shawty cakin’ on me, got the bacon on me 
抱き合ってお金を持っていくために
This is history in the makin', homie
こうやって歴史が作られる
Point blank, close range, that B 
至近距離で狙いを外さない
If it cost a million, that's me
100万ドルの費用がするならそれは俺
I was gettin’ mula, baby 
俺は大金持ちだから

Havana, ooh na-na
ハバナ
Half of my heart is in Havana, ooh na-na
私の心の半分はハバナにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na
彼が私をイーストアトランタに連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana
でも私の心はハバナにある
My heart is in Havana
私の心はハバナにある
Havana, ooh na-na
ハバナ

Take me back, back, back like…
連れて行って
Ooh na-na, oh, na-na-na
あぁ、
Take me back, back, back like…
連れて行って
Ooh na-na, oh, na-na-na
あぁ、
Take me back, back, back like…
連れて行って
Ooh na-na, oh, na-na-na
あぁ、
Take me back, back, back 
連れて行って

Take me back to my Havana 
ハバナに連れて行って

Havana, ooh na-na
ハバナ
Half of my heart is in Havana, ooh na-na
私の心の半分はハバナにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na
彼が私をイーストアトランタに連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana
でも私の心はハバナにある
My heart is in Havana
私の心はハバナにある
Havana, ooh na-na
ハバナ

No, no, no, take me back 
お願い、連れて行って
Havana, ooh na-na
ハバナ


Have a nice day {emoji:char3/088.png.キラキラ}