Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はOlivia RodrigoTraitor です!



元恋人に送る悲しい失恋ソング😢


Brown guilty eyes, and
罪深い茶色の目
Little white lies, yeah
小さな嘘
I played dumb, but I always knew
バカなフリしてたけど本当はずっと知ってた
That you talked to her, maybe did even worse
彼女と話してたこと、それ以上にしてたかもだけど
I kept quite so I could keep you 
この関係を壊したくなかったから何も言わなかった
And ain't it funny how you ran to her
笑っちゃうよね、彼女の元へ走って行ったこと
The second that we called it quits?
別れた瞬間に
And ain't it funny how you said you were friends?
笑っちゃうよね、ただの友達だって言ってたのに
Now it sure as hell don't look like it
今はどうしてもそんな風に見えない

You betrayed me
あなたは私を裏切った
And I know that you’ll never feel sorry 
でもあなたが申し訳なく思うはずない
For the way I hurt ,yeah 
私を傷つけたことに対して
You talked to her when we were together
私たちがまだ一緒だった時に彼女と話してた
Loved you at your worst, 
そーゆー最悪な部分も含めて愛してたけど
But that didn’t matter 
もうどうでもいい
It took you two weeks to go off and date her
別れてからたったの2週間後に彼女とデートしてた
Guess you didn't cheat,
浮気はしてないのかもしれないけど、
But you're still a traitor
あなたは裏切り者よ

Now you bring her around just to shut me down
私を諦めさせるために彼女とデートして
Show her off like she's a new trophy
新しいトロフィーのように彼女を見せびらかす
And I know if you were true
もしその噂が本当なら
There's no damn way that you
あんなに早く
Could fall in love with somebody that quickly
他の子を好きになるわけがない

Ain't it funny? All the twisted games
笑っちゃうよね、あのバカバカしい駆け引き
All the questions you used to avoid
あなたがずっと避け続けてきた質問
Ain't it funny? Remember I brought her up
笑っちゃうよね、私が彼女の話題を出したら
And you told me I was paranoid?
全部私の妄想だって言ったこと

You betrayed me
あなたは私を裏切った
And I know that you’ll never feel sorry 
でもあなたが申し訳なく思うはずない
For the way I hurt ,yeah 
私を傷つけたことに対して
You talked to her when we were together
私たちがまだ一緒だった時に彼女と話してた
Loved you at your worst, 
そーゆー最悪な部分も含めて愛してたけど
But that didn’t matter 
もうどうでもいい
It took you two weeks to go off and date her
別れてからたったの2週間後に彼女とデートしてた
Guess you didn't cheat,
浮気はしてないのかもしれないけど、
But you're still a traitor
あなたは裏切り者よ

God, I wish that you had thought this through
もっと考えたらよかった
Before I went and fell in love with you
あなたに恋をする前に
When she's sleepin' in the bed we made
私達が作ったベッドで彼女が寝てる時
Don't you dare forget about the way
私を裏切ったこと忘れてないよね?

You betrayed me
あなたは私を裏切った
And I know that you’ll never feel sorry 
でもあなたが申し訳なく思うはずはない
For the way I hurt ,yeah 
私を傷つけたことに対して
You talked to her when we were together
私たちがまだ一緒だった時に彼女と話してた
You gave me your world,
あなたは私に世界を見せてくれたけど
But that didn’t matter 
もうどうでもいい
It took you two weeks to go off and date her
別れてからたったの2週間後に彼女とデートした
Guess you didn't cheat,
浮気はしてないのかもしれないけど、
but you're still, you're still a traitor
あなたは私を裏切った
Yeah, you're still a traitor
今でも裏切り者なの

God, I wish that you had thought this through
もっと考えるべきだった
Before I went and fell in love with you
あなたに恋をする前に


Have a nice day キラキラ