Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はAnne Marie & Niall HoranOur Song です!



スペシャルコラボ曲👏👏



I'll be honest, I'm alright with me
正直言って、元気にしてるよ
Sunday mornings, in my own bedsheets
日曜日の朝、自分のベッドシーツで
I've been waking up alone, 
1人で起きる
I haven't thought of her for days
最近は彼女を思い出してない
I'll be honest, it's better off this way
正直言って、こっちの方がいいな

But every time I think that 
毎回君のことを考えるたび
I can get you out my head
頭から離れなくなる
You never ever let me forget 'cause
君を忘れさせてくれない、だって

Just when I think you're gone, 
君がやっと頭からいなくなった時
hear our song on the radio
ラジオで僕らの曲を聞くと
Just like that, 
こうやって
takes me back to the places we used to go
あの時の僕たちを思い出すんだ
And I've been trying, but I just can't fight it
忘れようと頑張っても、だめなんだ
When I hear it I just can't stop smiling
あの曲を聞くと、笑みが止まらない
I remembеr when you're gone, baby, 
君がいなくなった時を覚えてる
It's just thе song on the radio that we used to know
ラジオで流れてる僕らの曲

I'll be honest, I'm alright with me
正直言って、元気にしてるよ
Sunday mornings, in my own white tee 
日曜日の朝、自分の白Tシャツで
I've been waking up alone, 
1人で起きる
I haven't thought of him for days
最近は、彼を思い出してない
I'll be honest, it's better off this way
正直言って、こっちの方がいいな

Every time I think that 
毎回君のことを考えるたび
I can get you out my head
頭から離れなくなる
You never ever let me forget 'cause
君を忘れさせてくれない、だって

Just when I think you're gone, 
君がやっと頭からいなくなった時
hear our song on the radio
ラジオで私たちの曲を聞くと
Just like that, 
こうやってまた、
takes me back to the places we used to go
あの時の私たちを思い出す
And I've been trying, but I just can't fight it
忘れようと頑張っても、だめなんだ
When I hear it I just can't stop smiling
あの曲を聞くと、笑みが止まらない
I remembеr when you're gone, baby, 
君がいなくなった時を覚えてる
It's just thе song on the radio that we used to know
ラジオで流れてる私たちの曲

Just when I think you're gone, 
君がやっと頭からいなくなった時
hear our song on the radio
ラジオで私たちの曲を聞くと
Just like that, 
こうやってまた、
takes me back to the places we used to go
あの時の私たちを思い出す

And I've been trying, but I just can't fight it
忘れようと頑張っても、だめなんだ
When I hear it I just can't stop smiling
あの曲を聞くと、笑みが止まらない
I remembеr when you're gone, baby, 
君がいなくなった時を覚えてる
It's just thе song on the radio 
ラジオで流れてるただの曲なのに
And I've been trying, but I just can't fight it
忘れようと頑張っても、だめなんだ
When I hear it I just can't stop smiling
あの曲を聞くと、笑みが止まらない
I remembеr when you're gone, baby, 
君がいなくなった時を覚えてる
It's just thе song on the radio that we used to know
ラジオで流れてる私たちの曲



Have a nice day キラキラ