Hi guys what’s up:)
こんにちは!Miyu'sです🌹

今回はZara LarssonRuin My Life です!



—————————————————————
I miss you pushing me close to the edge 
私を崖の先まで追い込んだあなたが恋しい
I miss you
会いたいの
I wish I knew what I had when I left
離れた時にあなたの大切さに気づいたらよかった
I miss you
あなたが恋しいの

You set fire to my world, 
私の世界にコントロール出来ないほどの
couldn’t handle the heat
火をつけてそのままにした
Now I’m sleeping alone and I’m starting to freeze 
今は1人で凍えながら寝てる
Baby, come bring me hell
あの地獄をまた味わいたいの
Let it rain over me
私の人生に雨を降らせて
Baby, come back to me
戻ってきてよ

I want you to ruin my life
あなたに私の人生をめちゃくちゃにして欲しい
You to ruin my life, yeah, to ruin my life, yeah
めちゃくちゃにしてほしい
I want you to fuck up my nights, yeah
私の夜を台無しにしてほしい
Fuck up my nights, yeah, all of my nights, yeah
台無しにしてほしい
I want you to bring it all on
全部私のせいにしてよ
If you make it all wrong, then I'll make it all right
もしあなたが間違えても私が直してあげる
I want you to ruin my life
私の人生をめちゃくちゃにして
Yeah, to ruin my life, yeah, to ruin my life
めちゃくちゃにしてほしいの
I want you to ruin my life
あなたに私の人生をめちゃくちゃにして欲しい
You to ruin my life, yeah, to ruin my life, yeah
めちゃくちゃにしてほしい
I want you to fuck up my nights, yeah
私の夜を台無しにしてほしい
Fuck up my nights, yeah, all of my nights, yeah
台無しにしてほしい
I want you to bring it all on
全部私のせいにしてよ
If you make it all wrong, then I'll make it all right
もしあなたが間違えても私が直してあげる
I want you to ruin my life
私の人生をめちゃくちゃにして
Yeah, to ruin my life, yeah, to ruin my life
めちゃくちゃにしてほしいの

I miss you more than I thought that I could
思ってた以上にあなたが恋しいの
I miss you
会いたい
I know you missin' me too like you should
あなたも私のことを考えているでしょ
I miss you
会いたい

You set fire to my world, 
私の世界にコントロール出来ないほどの
couldn’t handle the heat
火をつけてそのままにした
Now I’m sleeping alone and I’m starting to freeze 
今は1人で凍えながら寝てる
Baby, come bring me hell
あの地獄をまた味わいたいの
Let it rain over me
私の人生に雨を降らせて
Baby, come back to me
戻ってきてよ

I want you to ruin my life
あなたに私の人生をめちゃくちゃにして欲しい
You to ruin my life, yeah, to ruin my life, yeah
めちゃくちゃにしてほしい
I want you to fuck up my nights, yeah
私の夜を台無しにしてほしい
Fuck up my nights, yeah, all of my nights, yeah
台無しにしてほしい
I want you to bring it all on
全部私のせいにしてよ
If you make it all wrong, then I'll make it all right
もしあなたが間違えても私が直してあげる
I want you to ruin my life
私の人生をめちゃくちゃにして
Yeah, to ruin my life, yeah, to ruin my life
めちゃくちゃにしてほしいの
I want you to ruin my life
あなたに私の人生をめちゃくちゃにして欲しい
You to ruin my life, yeah, to ruin my life, yeah
めちゃくちゃにしてほしい
I want you to fuck up my nights, yeah
私の夜を台無しにしてほしい
Fuck up my nights, yeah, all of my nights, yeah
台無しにしてほしい
I want you to bring it all on
全部私のせいにしてよ
If you make it all wrong, then I'll make it all right
もしあなたが間違えても私が直してあげる
I want you to ruin my life
私の人生をめちゃくちゃにして
Yeah, to ruin my life, yeah, to ruin my life
めちゃくちゃにしてほしいの

I miss you, I miss you (You-ooh-ooh)
あなたが恋しい
I wish you, I wish you (You-ooh-ooh)
あなたがいいの
Would come back to, come back to me
戻ってきてよ
Come back to me, come back to me
戻ってきて

I want you to ruin my life
あなたに私の人生をめちゃくちゃにして欲しい
You to ruin my life, yeah, to ruin my life, yeah
めちゃくちゃにしてほしい
I want you to fuck up my nights, yeah
私の夜を台無しにしてほしい
Fuck up my nights, yeah, all of my nights, yeah
台無しにしてほしい
I want you to bring it all on
全部私のせいにしてよ
If you make it all wrong, then I'll make it all right
もしあなたが間違えても私が直してあげる
I want you to ruin my life
私の人生をめちゃくちゃにして
Yeah, to ruin my life, yeah, to ruin my life
めちゃくちゃにしてほしいの
I want you to ruin my life
あなたに私の人生をめちゃくちゃにして欲しい
You to ruin my life, yeah, to ruin my life, yeah
めちゃくちゃにしてほしい
I want you to fuck up my nights, yeah
私の夜を台無しにしてほしい
Fuck up my nights, yeah, all of my nights, yeah
台無しにしてほしい
I want you to bring it all on
全部私のせいにしてよ
If you make it all wrong, then I'll make it all right
もしあなたが間違えても私が直してあげる
I want you to ruin my life
私の人生をめちゃくちゃにして
Yeah, to ruin my life, yeah, to ruin my life
めちゃくちゃにしてほしいの
———————————————————–—

Have a nice day キラキラ