Hi guys what’s up:)
お久しぶりです!Miyu'sです🌹

今回はOlivia RodrigoDrivers License です!


悲しい失恋ソング💔
—————————————————————
I got my driver's license last week
先週、車の免許を取ったの
Just like we always talked about
このことについてよく話してたよね
'Cause you were so excited for me
あなたはとっても楽しみにしてた
To finally drive up to your house
免許を取って私があなたを家に送ることを
But today I drove through the suburbs
でも今日あなたの家を泣きながら通り過ぎた
Crying 'cause you weren't around
だってあなたが助手席にいないから

And you’re probably with that blonde girl 
あなたはきっと私がずっと怪しいと思ってた
Who always made me doubt 
金髪の女と一緒にいるでしょうね
She’s so much older than me 
私より年上の女の人
She's everything I'm insecure about
私の全ての不安は彼女だった
Yeah, today I drove through the suburbs
今日は郊外の方まで運転した
'Cause how could I ever love someone else?
どうしたら他の人を愛せるようになるの?

And I know we weren't perfect
確かに私たちは完璧じゃなかったけど
But I've never felt this way for no one
本当に好きだったの
And I just can't imagine
信じられない
How you could be so okay now that I'm gone
私がいなくなったのになんと思わないなんて
Guess you didn’t mean what you wrote in that song about me 
私向けに書かれた愛の歌は全部嘘だったのね
'Cause you said forever, 
永遠だって言ったのに
now I drive alone past your street
私は1人で今あなたの家を通り過ぎる

And all my friends are tired of 
私の友達は全員私がどれだけ彼を恋しいか
How much I miss you 
聞き飽きてる
But I kinda feel sorry for them
でもちょっとかわいそうよね
'Cause they'll never know 
だって彼らは私の知ってる彼を
you the way that I do, yeah
知らないから
Today I drove through the suburbs
今日郊外まで車を走らせた
And pictured I was driving home to you
あなたを家まで送る想像をした

And I know we weren't perfect
確かに私たちは完璧じゃなかったけど
But I've never felt this way for no one
本当に好きだったの
And I just can't imagine
信じられない
How you could be so okay now that I'm gone
私がいなくなったのになんと思わないなんて
Guess you didn’t mean what you wrote in that song about me 
私向けに書かれた愛の歌は全部嘘だったのね
'Cause you said forever, 
永遠だって言ったのに
now I drive alone past your street
私は1人で今あなたの家を通り過ぎる

Red lights, stop signs 
赤信号、止まれの標識
I still see your face in the white cars, front yards
庭に止まってる白い車にまだあなたの顔が見える
Can't drive past the places we used to go to
私たちの思い出の場所を通り過ぎれない
'Cause I still fuckin' love you, babe 
まだあなたが大好きなの
Sidewalks we crossed
私たちが歩いた歩道
I still hear your voice in the traffic, 
渋滞中にあなたの声がまだ聞こえる
we're laughing over all the noise
騒音に負けな位くらい大笑いしてる笑い声
God, I'm so blue, know we're through
神様私はとても憂鬱、関係は終わってしまった
But I still fuckin' love you, babe 
でもまだあなたが大好きなの、

And I know we weren't perfect
確かに私たちは完璧じゃなかったけど
But I've never felt this way for no one
本当に好きだったの
And I just can't imagine
信じられない
How you could be so okay now that I'm gone
私がいなくなったのになんと思わないなんて
Guess you didn’t mean what you wrote in that song about me 
私向けに書かれた愛の歌は全部嘘だったのね
'Cause you said forever, 
永遠だって言ったのに
now I drive alone past your street
私は1人で今あなたの家を通り過ぎる

Yeah, you said forever, 
私たちは永遠だって言ったのに
now I drive alone past your street
私はあなたの家を通り過ぎる
————————————————————

Have a nice day キラキラ