Hi guys what’s up:)
こんにちはMiyu'sです🌹

今回はCash Cash How to Love です!


この曲はほんとに中毒性があって、一度聴いたらもうずーっとリピートして聞いちゃうんですよねーーー😂

————————————————————
One Two Three 
1,2,3

I've been running from the pain 
痛みからずっと逃げてきた
Trying not to feel the same
もう同じような事はしたくないから
But it's a shame that we're sinking
でも恥ずかしいくらい私たちは沈んでる
See, my confidence is shaking
わかるでしょ、私の自信は揺らいでるの
And my heart is feeling vacant
私の心は虚しさを感じる
So you try to fill it in
だからあなたは私の心を満たそうとしてるのね

You say "I could fix the broken in your heart
あなたは、君の傷ついた心を治してあげるよ
You're worth saving, darling"
君は大切な人だから救いたいんだって言った
But I don't know why you're shooting in the dark
でもなんであなたはそんなにいい加減なの?
I got faith in nothing
まだ信じられないの

But love, pray for me 
でも愛はある、自分自身に祈るの
I never had somebody 
私には誰もいないから
So I don’t know how to love 
愛し方が分からないの
Pray for me 
自分自身に祈るの
I know I need somebody 
分かってる、私には誰か必要なの
So I can learn how to love 
そしたら愛し方がわかるから

I know it's been a while
久しぶりだわ
Cause my memory's on trial
思い出が蘇るから
For the way I used to be
私がやってきたことを
My head is running miles
私の頭は長い距離を
Round in circles and I try
ぐるぐる回ってる
To find the little light in me 
小さな光の中にいる私を探すために

You say "I could fix the broken in your heart
あなたは、君の傷ついた心を治してあげるよ
You're worth saving, darling"
君は大切な人だから救いたいんだって言った
But I don't know why you're shooting in the dark
でもなんであなたはそんなにいい加減なの?
I got faith in nothing
まだ信じられないの

But love, pray for me 
でも愛はある、自分自身に祈るの
I never had somebody 
私には誰もいないから
So I don’t know how to love 
愛し方が分からないの
Pray for me 
自分自身に祈るの
I know I need somebody 
分かってる、私には誰か必要なの
So I can learn how to love 
そしたら愛し方がわかるから

I know I need somebody    ×3
分かってる、私には誰か必要なの
So I can learn how to love 
そしたら愛し方がわかるから
How to love    ×2
愛し方が
So I can learn how to love 
そしたら愛し方がわかるから
How to love    ×3
愛し方が
Love, love, love, love, love, love, oh
I know I need somebody    ×3
分かってる、私には誰か必要なの
So I can learn how to love 
そしたら愛し方がわかるから
———————————————————

Have a nice day キラキラ