Hi guys what’s up:)
こんにちはMiyu'sです🌹

今回はNOTD & SHY MartinKeep You Mine です!


最初から盛り上がりすぎて焦って急いでしまったため、上手く行かなくなってしまった恋の歌です。

何事も焦りは禁物ですね
————————————————————
Guess we started a fire, 
きっと私たちは初めから火が燃え上がって
now the bedroom is burning
今ではベッドも燃えている
Can we put it out?
この勢いを抑えることができる?
'Cause we're both saying things 
だって私たちが
that we're gonna regret when
大声でケンカすれば
Every word's too loud
後悔するから

We gotta slow, slow, slow down
もっと慎重にしなきゃ
Gotta lay low, low, low now
もっと大人しくしなきゃ
Yeah, we should go, go, go now
そうね、私たちはもう行かなきゃね
'Cause things are always better
そっちの方が上手くいくから
Things are always better
別々の方がいいの

When you call me back in a little
少し時間を置いて私に連絡するとき、
When the dust starts to settle
物事が全て落ち着いたとき、
All we need is a little time
私たちに必要なのは少しの時間
To keep me yours and keep you mine
私たちの関係を続けるために
Don't be scared if we're falling
恋に落ちても怖がらないで
It hurts less in the morning
朝には痛みも少なくなる
All we need is a little time
私たちに必要なのは少しの時間
To keep me yours and keep you mine
関係を続けるためにはそうするべきなの

To keep me yours and keep you mine
この関係を続けるために

There's a cloud in this room and 
部屋には灰色の雲
I can't cut the tension
緊張の糸は切れない
'Cause we lost the knife
だってナイフを失くしたから
In the mountain of dishes 
食器が山積みだけど
that none of us mention
誰もその話に触れない
We eat out at night
私たちはいつも外食してるから

We gotta slow, slow, slow down
もっと慎重にしなきゃ
Gotta lay low, low, low now
もっと大人しくしなきゃ
Yeah, we should go, go, go now
そうね、私たちはもう行かなきゃね
'Cause things are always better
そっちの方が上手くいくから
Things are always better
別々の方がいいの

When you call me back in a little
少し時間を置いて私に連絡するとき、
When the dust starts to settle
物事が全て落ち着いたとき、
All we need is a little time
私たちに必要なのは少しの時間
To keep me yours and keep you mine
私たちの関係を続けるために
Don't be scared if we're falling
恋に落ちても怖がらないで
It hurts less in the morning
朝には痛みも少なくなる
All we need is a little time
私たちに必要なのは少しの時間
To keep me yours and keep you mine
この関係を続けるにはそうするべきなの

To keep me yours and keep you mine
この関係を続けるために
Call me back in a little
少し時間を置いて私に連絡して
When the dust starts to settle
物事が全て落ち着いたときに
All we need is a little time
私たちに必要なのは少しの時間
To keep me yours and keep you mine
この関係を続けるためにはそうするべきなの
————————————————————

Have a nice day キラキラ