Hi guys what’s up:)
こんにちはMiyu'sです🌹

今回はCeline Dion It’s All Coming Back To Me Now です!


セレーヌディオンの名曲のひとつ👏❤️

————————————————————
There were nights when the wind was so cold
風が吹いてとても寒かった夜
That my body froze in bed
ベッドの中で凍えていたの
If I just listened to it
ただ窓の外に
Right outside the window
耳をすませて
There were days when the sun was so cruel
太陽が残酷だった日もあった
That all the tears turned to dust
全ての涙が塵となり
And I just knew my eyes were
その時、私の涙は
Drying up forever
永遠に乾かないことを知った
I finished crying in the instant that you left
あなたがいなくなった時に泣くのをやめた
And I can't remember where or when or how
何もかも覚えてないの
And I banished every memory 
私たちの記憶は全て
you and I had ever made
消し去ったから

But when you touch me like this
でもあなたが私に触れると
And you hold me like that
昔のように抱きしめられると
I just have to admit
認めなきゃいけなくなる
That it's all coming back to me
思い出が蘇るの
When I touch you like this
あなたに触れると
And I hold you like that
昔のように抱きしめると
It's so hard to believe but
信じ難いけど
It's all coming back to me
全て思い出すの
(It's all coming back, 
全ての記憶が
it's all coming back to me now)
蘇るの

There were moments of gold
黄金に光り輝く
And there were flashes of light
瞬間もあった
There were things I'd never do again
2度としないようなことも
But then they'd always seemed right
それでいいって思えたの
There were nights of endless pleasure
どの法律が許されるよりも素晴らしい
It was more than any laws allow
永遠に続く幸せの夜があった
Baby, baby

If I kiss you like this
あなたにキスをしたら
And if you whisper like that
あなたが囁いたら
It was lost long ago
とても昔に失ったはずなのに
But it's all coming back to me
思い出が全て蘇るの
If you want me like this
あなたが私を求めると
And if you need me like that
昔みたいに必要とされると
It was dead long ago
だいぶ昔に死んだはずなのに
But it's all coming back to me
思い出が蘇るの
It's so hard to resist
もう抵抗できない
And it's all coming back to me
全て思い出す
I can barely recall
ほとんど忘れていたのに
But it's all coming back to me now
今、全ての思い出が蘇るの
But it's all coming back
あの頃の私たちが、

If you forgive me all this
あなたが全てを許したら
If I forgive you all that
私が全てを許したら
We forgive and forget
私たちは全てを許して過去を忘れられる
And it's all coming back to me
全てが蘇るの
When you see me like this
そんな風に私を見たら
And when I see you like that
昔みたいにあなたを見たら
We see just what we want to see
見たいものだけが見えてきて
All coming back to me
全て思い出すの
The flesh and the fantasies
素晴らしくてファンタジーのような
All coming back to me

思い出が蘇る
But it's all coming back to me now
今、あの頃の私たちが蘇るの
But it's all coming back
全ての思い出が

(It's all coming back to me now)
And when you kiss me like this
あなたが私にキスをすると
(It's all coming back to me now)
And when I touch you like that
あなたに触れると
(It's all coming back to me now)
If you do it like this
昔のようにすると
(It's all coming back to me now)
And if we

もし私たちが…
———————————————————

Have a nice day キラキラ