Hi guys what’s up:)
こんにちはMiyu'sです!

今回はSofia Carson & R3HAB I Luv U です!


付き合ってるのに、向こうは違う人のことを考えてる。
こんなん、もう、辛すぎる。。。😭

————————————————————
You the type of guy to write a song about
あなたは自分の気持ちをすぐ曲にするタイプ
You're laid back, 
のんびりしてるけど
nobody know what's on your mind
あなたの気持ちは誰にも分からない
We been talking for a while now 
あなたと話しただけで
And I've been falling for a while now
私は恋に落ちてしまう
You say that everything with you is fine
あなたは君といるだけで幸せだって言うの
Even though we're always hanging out
でも一緒に遊んでるときはいつも
I get the feeling that you're not around

あなたはどこか上の空な感じがするの

We were always up to something
私たちはいつも何かを気にして
Now you're all in your head
今では自分のことしか頭にない

I love you
愛してる
But I wish it wasn't true
でもこの感情が本物じゃないといいな
'Cause I know you think of her
あのコのことを考えてるの知ってるから
When I'm lying next to you
私があなたの隣にいる時も
I love you
愛してる
And I don't know what to do
でもどうすればいいかわからない
'Cause you can't get over her
あなたはあのコのことが頭から離れないけど
And I can't get over you 
私はあなたのことが頭から離れないの

You the type of guy to tell your mom about
あなたはお母さんに全てを話すタイプ
You're laid back, 
のんびりしてるけど
been running circles 'round my mind
私の心の中はぐちゃぐちゃ
 I been falling for a while now
私は恋に落ちていく
But you been lying for a while now
でもあなたは嘘をつき続けてる
You say that everything with you is fine
あなたは君といるだけで幸せだって言うの
Even though we're always hanging out
でもいつも一緒に遊んでるのに
I get the feeling that you're not around
あなたはどこか上の空な感じがするの

We were always up to something
私たちはいつも何かを気にして
Now you're all in your head
今では自分のことしか頭にない

I love you
愛してる
But I wish it wasn't true
でもこの感情が本物じゃないといいな
'Cause I know you think of her
あのコのことを考えてるの知ってるから
When I'm lying next to you
私があなたの隣にいる時も
I love you
愛してる
And I don't know what to do
でもどうすればいいかわからない
'Cause you can't get over her
あなたはあのコのことが頭から離れないけど
And I can't get over you 
私はあなたのことが頭から離れないの

I love you
愛してる
And I don't know what to do
でもどうすればいいかわからない
'Cause you can't get over her
あなたはあのコのことが頭から離れないけど
And I can't get over you 
私はあなたのことが頭から離れないの
————————————————————

Have a nice day キラキラ