Hi guys what’s up;)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はLANYYou!です!


ゆったりとしたリズムのチルポップで夕方とか少しリラックスしたい時にぴったりのラブソング❤️

————————————————————
Like water in the desert
砂漠の中のオアシスのように
Impossible to find
見つけることは不可能
But you found me when I was broken
でも俺が壊れてる時に君は見つけてくれた
Put me back together, gave me life
バラバラだった俺に生きる意味をくれた
Like a flower in the concrete
コンクリートの隙間で咲いてる花のように
So beautiful and rare
輝いていて美しい
You gave me hope when I was empty
空っぽだった俺に希望をくれた
Walked me through the fire, you were there

火の中を歩いた先に君がいた

You're the sun to the moon
君は月を照らす太陽
You’re my ocean painted blue
俺の海を青色に色付けた
You, I'm nothing without you
君だけだ、君がいないと何もできないよ

Like an angel in a nightmare
悪夢に現れた天使のように
You opened up my eyes
悪い夢から目覚めさせてくれた
Lookin' in all the wrong places
間違っていることを全て教えてくれた
You’re the one I needed this whole time
いつだって君が必要なんだ

You're the sun to the moon
君は月を照らす太陽
You're my ocean painted blue
俺の海を青に色付けた
You, I'm nothing without you
君だけだ、君がいないと何もできないよ
You're the light in the dark
君は暗闇の中で光る光
You're the arrow through my heart
俺の心を貫いた
You, I'm nothing without you 
君だけだ、君がいないと何もできないよ
I'm nothing without you    ×7
君が必要なんだ

You're the air in my lungs
体に必要な空気みたい
You’re the veins to my blood
俺の中に流れる血のよう
Yeah, you, I'm nothing without you
君だけだ、君がいないと何もできないよ

You're the sun to the moon
君は月を照らす太陽
You're my ocean painted blue
俺の海を青に色付けた
You, I'm nothing without you
君だけだ、君がいないと何もできないよ
You're the light in the dark
君は暗闇の中で光る光
You're the arrow through my heart
俺の心を貫いた
You, I'm nothing without you 
君だけだ、君がいないと何もできないよ
I'm nothing without you    ×3
君が必要なんだ
————————————————————

Have a nice day キラキラ