Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はBLACKPINKBet You Wanna ft. Cardi B です!


最初、カーディとブラックピンクがコラボすると聞いた時、どんな曲になるんだ!??🏩😳とドキドキしてました笑

————————————————————
Tell me where you wanna go
どこに行きたいのか教えて
I'll meet you with my bags at the door
バックを持って玄関であなたに会うわ
Uh, I'm gonna make you go blind 

私に夢中にさせてあげる
Every time I walk, my hips, they don’t lie 
私が歩くたび、お尻も全て嘘をつかない
Take me to your paradise 
私を楽園に連れて行って
‘Cause I don’t wanna wait anymore 
もう待ちたくないの
Uh, I’ll say it one more time 
もう一度言うわ
Every time I walk, my hips, they don’t lie 
私が歩くたび、お尻も全て嘘をつかない

You wanna touch, wanna touch? 
触りたい?
Of course you wanna
もちろんそうでしょうね
You wanna run with my love, I know you wanna
私の愛を持って走り去りたいんでしょ
From the club to the tub, you said you wanna
クラブからバスタブまで、したいって言った
Give me an all night hug, I bet you wanna
朝までずっとハグをして、そうしたいでしょ
I bet you wanna, I bet you wanna   ×3
そうしたいんでしょ

Something 'bout me's taking you higher 
私の何かがあなたをハイにさせる
And you ain't evеr gonna come down 
決して落ち込まない
I'm lighting your fire 
あなたの火をつける
And it ain't ever gonna go out

それは決して消えやしない

Take the car keys, drive me crazy 
車の鍵を取って、私をクレイジーにさせて
Cardi a good catch, but you gotta chase me 
私は良い彼女、でも私を追いかけないと
Grab my waistline, but don't ever waste me 
くびれを掴んで、でも無駄な時間にしないで
Turn on “Please Me”, but don’t ever play me 
“Please Me”をかけて、でも私をもて遊ばないで
One of a kind, you can't replace me
オンリーワンなの、私を置き換えられないわ
Time to shine, I bust down the AP 
輝く時、ダイヤモンドの高級時計をつける
The stakes is higher 
リスクは高い
Let's do what we both desire 
私たちが望むことをしよう
On God, like I'm in the choir 
神に誓うわ、聖歌隊にいるみたいに
I bet you if you make me sweat, 
もし私に汗をかかせても
I'll still be on fire
私の火はまだ燃え続けたまま

You wanna touch, wanna touch? 
触りたい?
Of course you wanna
もちろんそうでしょうね
You wanna run with my love, I know you wanna
私の愛を持って走り去りたいんでしょ
From the club to the tub, you said you wanna
クラブからバスタブまで、したいって言った
Give me an all night hug, I bet you wanna
朝までずっとハグをして、そうしたいでしょ
I bet you wanna, I bet you wanna   ×3
そうしたいんでしょ

Something 'bout me's taking you higher 
私の何かがあなたをハイにさせる
And you ain't evеr gonna come down 
決して落ち込まない
I'm lighting your fire 
あなたの火をつける
And it ain't ever gonna go out

それは決して消えやしない

If you want me, bet a bit higher
もし私が欲しいなら、高い金額をかけて
Wanna look down, up in the sky
下を見たいなら空を見て
Boy, better pick it up so damn high
ねぇ、もっと高く持ち上げた方がいいよ
Lookin' so thick, make you desire
このボディを見て、欲しくなるはずよ
I'm a whole bit, keep you up higher

私は素晴らしいの、ハイにさせてあげる

Something 'bout me's taking you higher 
私の何かがあなたをハイにさせる
And you ain't evеr gonna come down 
決して落ち込まない
I'm lighting your fire 
あなたの火をつける
And it ain't ever gonna go out

それは決して消えやしない
Something 'bout me's taking you higher 
私の何かがあなたをハイにさせる
And you ain't evеr gonna come down 
決して落ち込ませない

Bet you wanna love this
これが好きなんでしょ
————————————————————

Have a nice day キラキラ