Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はGlee Cast (Amber Riley)Colorblind です!


gleeでメルセデス役のアンバーが歌った切ない失恋ソング💔

ちなみにColorblind とは色盲という意味です。つまり、一つ以上の色を認識できないことを言います。
この曲では、相手に傷つけられて、自分の世界が色あせてしまった切ない歌です。

————————————————————
When the world is seeing yellow
周りには世界が黄色に見えてるのに
I only see gray
私は灰色にしか見えない
When everybody sees the rainbow
私以外の人は虹が見えるのに
I'm stuck in the rain

私は雨に打たれたまま

You take a little piece of me
私の一部を取ってく
Every time you leave
あなたが出ていくたびに
I don't think that I'll
あの輝く光がもう2度と
Ever find that silver lining
見つけられる気がしないし、
Or a reason to smile
笑顔になる理由も見つけられない気がする

You know I used to paint such vibrant dreams
昔は鮮やかに輝く夢を描いていたのに
Now I'm colorblind, colorblind
今ではモノクロになってしまった
When did my heart get so full
何も気にしないようにするって
Of a never mind, never mind
心に言い聞かせてきた
Did you know that you stole
分かってる?
The only thing I needed
あなたは私が1番大切なものを奪ったの
Always black and white in my eyes
私の世界はいつもモノクロ
I'm colorblind
色を失ってしまった

Ain't it funny that you managed
全てを水に洗い流さないと
To just wash away
笑うことなんてできない
Even pictures that you're not in
あなたが写っていない写真でさえ
Have started to fade
色あせてきた

I try to play my favorite songs
好きな歌を歌おうとするけど
But I can't sing along
1人じゃ歌えない
The words don't feel the same
歌詞が前と同じように感じない
You've taken all the best things from me
あなたは私の大事なものを全て奪って
And thrown them away
投げ捨てた

You know I used to paint such vibrant dreams
昔は鮮やかに輝く夢を描いていたのに
Now I'm colorblind, colorblind
今ではモノクロになってしまった
When did my heart get so full
何も気にしないように
Of a never mind, never mind
心に言い聞かせてきた
Did you know that you stole
分かってる?
The only thing I needed
私が1番大切なものをあなたは奪ったの
Always black and white in my eyes
私の世界はいつもモノクロ
I'm colorblind
色が見えないの

I'll wait
私は待つわ
For roses to be red again
バラがまた赤く見えるようになるまで
And I hate
ほんとに嫌いなの
That you took my blue from the ocean
あなたが海から青色を取ったことが
Give me back green greens and goldens
緑と金色も返して
My purples, my blues, you stole them
紫も青もあなたが奪った
How long will I be broken?

いつまで傷ついたままなの?

You know I used to paint such vibrant dreams
昔は鮮やかに輝く夢を描いていたのに
Now I'm colorblind, colorblind
今ではモノクロになってしまった
When did my heart get so full
何も気にしないように
Of a never mind, never mind
心に言い聞かせてきた
Did you know that you stole
分かってる?
The only thing I needed
私が1番大切なものをあなたは奪ったの
Always black and white in my eyes
私の世界はいつも白黒
I'm colorblind
色がないの

It's only black and white in my eyes
私の世界はモノクロ
I'm colorblind

色を失ってしまったの
————————————————————

 Have a nice day キラキラ