Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はZedd & Jasmine Thompson Funny です!



なんで元恋人は自分が幸せな時に限って連絡してくるんだろう。。。
永遠の謎すぎる。。笑

————————————————————
The curtains are closed now, nothin' to see
幕は閉じた、何も見えるものはない
But a dozen dying roses at our feet
足元で枯れているたくさんのバラだけ
Your timin' is perfect, ironic to me
私からすると嫌なくらいタイミングは完璧
Showin' up the moment that you shouldn't be

あなたのことを考えたくない時に現れるから

Last time I checked
最後に見たのは
You're the one that left
あなたが去っていく後ろ姿
Last words you said
あなたが最後に言ったのは
That you couldn't care less

私のことなんて何も気にしてなかったのに

It’s funny how you miss me 
おかしいよね、今になって私が恋しいって
More than you could ever love me 
あの時、もっと愛してくれればよかったのに
How you couldn't give me everything
あなたは私に全てをくれなかったのに
And now you want it from me
今になって私の全てを欲しがるなんて
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私にはもう新しい人がいるのに
Yeah, it's funny
本当笑っちゃう

Yeah, it's funny, funny, funny
笑っちゃう
Couldn't answer, answer, answer
何も答えてくれなかったのに
'Cause his lips are, lips are, lips are
彼の唇は...
Both my hands are on his body
私の両手は彼の体に触れてる
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私に新しい人ができたからって
Yeah, it's funny

本当おかしいよ

Sendin' a message through mutual friends
共通の友達を通してやり取りしてる
It's like I'm talkin' to you usin' them
あなたと話すのに彼らを利用してるみたい
You heard I was happy 
私が幸せになったと聞いて
And I heard you're not 
嬉しくないみたいね
I guess freedom didn't free 
あなたが言ってた自由は思ったほど
You like you thought
自由になれなかったみたい

Last time I checked
最後に見たのは
You're the one that left
あなたが去っていく後ろ姿
Last words you said
あなたが最後に言った言葉は
That you couldn't care less
私のことなんて何も気にしてなかったのに

It’s funny how you miss me 
おかしいよね、今になって私が恋しいって
More than you could ever love me 
あの時、もっと愛してくれればよかったのに
How you couldn't give me everything
あなたは私に全てをくれなかったのに
And now you want it from me
今になって私の全てを欲しがるなんて
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私にはもう新しい人がいるのに
Yeah, it's funny
笑っちゃうよ

Yeah, it's funny, funny, funny
笑っちゃう
Couldn't answer, answer, answer
何も答えてくれなかったのに
'Cause his lips are, lips are, lips are
彼の唇は...
Both my hands are on his body
私の両手は彼の体に触れてる
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私に新しい人ができたからって
Yeah, it's funny
おかしいよ

It’s funny how you miss me 
おかしいよね、今になって寂しいって
More than you could ever love me 
あの時、もっと愛してくれればよかったのに
How you couldn't give me everything
あなたは私に全てをくれなかったのに
And now you want it from me
今になって私の全てを欲しがるなんて
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私にはもう新しい人がいるのに
Yeah, it's funny
おかしいよ

Yeah, it's funny how you're calling
おかしいよね、出たくても出られない時に
Couldn't answer if I wanted
あなたは電話してくる
'Cause his lips are on my lips
彼の唇は私の唇に重なって
And both my hands are on his body
私の両手は彼の体に触れてるから
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私に新しい人ができたからって
Yeah, it's funny
おかしいよ

Yeah, it's funny, funny, how you 
おかしいよ
How you, answer, answer, answer 
あなたの言うことも
'Cause his lips seem, lips seem, lips seem
彼の唇は...
Both my hands are on his body
私の両手は彼の体に触れてる
Yeah, it's funny how it's different
こんなにも違うから笑っちゃう
Now that I got somebody
私に新しい人ができたからって
Yeah, it's funny
おかしいよ

Who's laughing now?   ×4
誰が笑っているの?
—————————————————————

Have a nice day キラキラ