Hi guys what’s up;)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はDemi Lovato ft. Cher Lloyd Really Don’t Care です!


別れた恋人をふっきる前向きソング!

————————————————————
You wanna play, you wanna stay,
あなたは絶対遊びたいしここに居たいし
You wanna have it all
全てが欲しいのよね
You started messing with my head 
あなたのせいで頭がごちゃごちゃして
Until I hit a wall
壁にぶつかった
Maybe I should've known    ×2
知っておくべきだった
That you would walk, 
あなたがきっと
You would walk out the door (hey)
出ていくってこと
Said we were done, 
then met someone 
別れた後にいろんな人に会ったけど
And rubbed it in my face
ずっとムカついてた
Cut to the part, she broke your heart, 
もう過去は気にしない、傷つけられて
And then she ran away
出て行かれても
I guess you should've known    ×2
たぶんあなたは知るべきだった
That I would talk, I would talk
私がみんなに話すってこと

But even if the stars and moon collide
もし星と月が衝突しても
I never want you back into my life
私の人生にあなたはもう絶対いらない
You can take your words and all your lies
自分の言葉と全ての嘘を正当化すればいい
Oh-oh-oh, I really don't care
私にはほんとどうでもいいから
Even if the stars and moon collide
もし星と月が衝突したとしても
I never want you back into my life
私の人生にあなたは二度といらない
You can take your words and all your lies
自分の言葉と全ての嘘を正当化すればいい
Oh-oh-oh, I really don't care
私には本当どうでもいいから
Oh-oh-oh, I really don't care

ほんとどうでもいい

I can't believe 
信じられない
I ever stayed up writing songs about you
徹夜してまであなたの曲を書いてるなんて
You don't deserve to know 
あなたには知る必要なんてない
The way I used to think about you
私があなたをどう思っていたかなんて
Oh, no, not anymore
もうこれ以上会わない
Oh, no, not anymore
これ以上は無理
You had your shot, had your shot, 
チャンスはあったけど
But you let go
あなたはそれを逃した
Now if we meet out on the street, 
もし今道で偶然会ったら
I won't be running scared
怖くて逃げ出したりなんかしない
I'll walk right up to you 
あなたのところまで歩いて
And put one finger in the air
中指を立ててあげる
And make you understand    ×2
そして分かってもらう
You had your chance, had your chance
あなたにはチャンスがあったってこと

But even if the stars and moon collide
もし星と月が衝突しても
I never want you back into my life
私の人生にあなたはもう絶対いらない
You can take your words and all your lies
自分の言葉と全ての嘘を正当化すればいい
Oh-oh-oh, I really don't care
私にはほんとどうでもいいから
Even if the stars and moon collide
もし星と月が衝突したとしても
I never want you back into my life
私の人生にあなたは二度といらない
You can take your words and all your lies
自分の言葉と全ての嘘を正当化すればいい
Oh-oh-oh, I really don't care
私には本当どうでもいいから
Oh-oh-oh, I really don't care
ほんとどうでもいい

[Cher]
Yeah, listen up
聞いて
Hey, hey, never look back
絶対振り返らない
Dumbstruck boy
マヌケなおもちゃ
Ego intact
無傷のエゴ
Look boy, why you so mad?
ねぇ、なんで怒ってるの?
Second guessing, but should've hit that
後悔したってだめ、最初に気づくべきだった
Hey, Demi, you picked the wrong lover
ねぇデミ、運命じゃない人を選んだのね
Should've picked that one, 
あの子にするべきだった
he's cuter than the other
あいつより断然素敵だし
I just wanna laugh, 
笑っちゃうわ
'Cause you tryna be a hipster
だって流行に乗っかろうとしてるから
Kick it to the curb, take a Polaroid picture
そんなのやめて、チェキでも撮りなよ

But even if the stars and moon collide
もし星と月が衝突しても
I never want you back into my life
私の人生にあなたはもう絶対いらない
You can take your words and all your lies
自分の言葉と全ての嘘を正当化すればいい
Oh-oh-oh, I really don't care
私には本当どうでもいいから
Even if the stars and moon collide
もし星と月が衝突したとしても
I never want you back into my life
私の人生にあなたは二度といらない
You can take your words and all your lies
自分の言葉と全ての嘘を正当化すればいい
Oh-oh-oh, I really don't care
私には本当どうでもいいから
Oh-oh-oh, I really don't care
もう、ほんとどうでもいいから
————————————————————

Have a nice day キラキラ