Hi guys what’s up;)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はMae MullerTherapist です!


あんたには彼女じゃなくてセラピストが必要よ
ってめちゃカッコいい女すぎる😍
こーゆー強い女になりたい🤤

————————————————————
You don't bring home roses
薔薇をくれたこともない
You just bring home stress
あなたはただストレスなだけ
You never say I look good
可愛いなんて言ってくれたことない
When I'm looking my best (No, no)
私が1番綺麗な日だって
And if we're staying up all night
一晩中起きてる時は
It's 'cause you're moaning
ずっと文句を言ってるから
And not the good kind
いい夜なんかじゃない
Want you to be happy
あなたには幸せになってほしいの
But not at my expense

でもそれは私の役目じゃない

The more I listen and I listen
聞けば聞くほど
The more I'm thinking
考えてしまう

You don't need a girlfriend
あなたには彼女なんて要らないの
You just need a therapist
ただセラピストが必要なだけ
You got too much drama
なんでも大袈裟にしすぎ
I'm not qualified to fix
ごめんね、セラピストの資格は持ってないの
I would hold your body
私があなたを抱きしめても
But you want somebody
あなたはなんでも受け止めてくれる人が
That will hold your shit together
欲しいんでしょ
You don't need a girlfriend
あなたに彼女なんて要らないの
Truth is
本当は、、

I wanna make you feel good
あなたを良くしたいし
And put your mind at ease
癒してあげたい
But I'm just where you pour out the negativity
でも私はあなたの不満のはけ口
I'll get you excited
あなたを楽しませてあげる
I've tried and tried it
何度も何度も試したけど
But it's so one-sided
私ばっかり
And I'm getting tired of fighting for somebody
戦うのはもう疲れたの
Who ain't fighting for me
私のために何もしてくれない誰かのために

The more I listen and I listen
聞けば聞くほど
The more I'm thinking
考えてしまう

You don't need a girlfriend
あなたには彼女なんて要らないの
You just need a therapist
ただセラピストが必要なだけ
You got too much drama
なんでも大袈裟にしすぎ
I'm not qualified to fix
セラピストの資格は持ってないの
I would hold your body
私があなたを抱きしめても
But you want somebody
あなたはなんでも受け止めてくれる人が
That will hold your shit together
欲しいんでしょ
You don't need a girlfriend
あなたに彼女なんて要らないの
Truth is
本当は、、

You need a therapist
セラピストが必要よ
If I spend all my time, all my energy
もし全ての時間と全体力を使って
Taking care of you 
あなたのお世話をしたら
Who gonna take care of me?
誰が私のことを気にかけてくれるの?
If I spend all my time, 
もし全ての時間と
all my energy on you, on you
私の全体力をあなたのために使ったら
If I spend all my time, all my energy
もし全ての時間と私の全体力を使って
Taking care of you 
あなたのお世話をしたら
Who gonna take care of me?
誰が私を気にかけてくれるの?
I can't spend all my time, 
あなたのために全ての時間も
All my energy on you
私の全体力も使うことなんてできない

‘Cause you don't need a girlfriend
あなたには彼女なんて要らないの
You just need a therapist
ただセラピストが必要なだけ
You got too much drama
なんでも大袈裟にしすぎ
I'm not qualified to fix
ごめんね、セラピストの資格は持ってないの
I would hold your body
私があなたを抱きしめても
But you want somebody
あなたはなんでも受け止めてくれる人が
That will hold your shit together
欲しいんでしょ
You don't need a girlfriend
あなたに彼女なんて要らないの
Truth is
本当は
You need a therapist 
あなたにはセラピストが必要よ

Truth is
本当は、、
———————————————————

Have a nice day キラキラ